Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.04.2014

Kiko - 392 Jungle Green.



Siedzę i się zachwycam. Tak mi się ten lakier podoba, że mi brakuje słow. Miłośniczki zielonych lakierów pewnie mnie zrozumieją... 

I am sitting here and admiring. I love this polish so much that I am speechless. Green nail polish lover will probably understand...



Tak, to jest zielony lakier. Z daleka wygląda niemal jak czarny. Ale to bardzo głęboka, zieleń z delikatnym shimmerem. W buteleczce jest on bardziej widoczny, niż na paznokciach nad czym troszeczkę ubolewam. 
Lakier ma genialną konsystencję - kremowa, raczej gęsta. Nałożony poprawnie kryje przy jednej warstwie. Nałożyłam dwie, dla głębi koloru, ale niewiele rożni jest od jednej warstwy. 
Pędzelek plaski ale nie bardzo szeroki. Bardzo dobrze się nim operuje. Nie musiałam nic tu poprawiać... żadnych ubabranych skorek do czyszczenia. No i ten blask.... niejeden top coat się tu chowa :p
No ideał...
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon gel base coat)




Yes, it is a green polish. From a distance it looks almost like black. But it is a very deep green with delicate shimmer that is unfortunate more visible in the bottle than on the nails. 
The polish has a perfect consistency - very creamy, rather thick. Applied properly gives a full coverage in just one coat, for the depth I applied second coat too, but it didn't make much difference.
The brush is flat but not very wide. It is very easy to work with. I didn't have to fix anything, no clean up to do. And this gloss... many top coats should be jealous here.
Pure perfection...
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat)



Żeby Was podroczyć - dorwałam go za 1 euro :D

Just to tease You - I got it form 1  euro :D




No i jak tu nie kochać Kiko?

How not to love Kiko?

28 komentarzy:

  1. Błysk piękny, ale to chyba nie ''mój'' kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy kolorek! Super;) Na Twoich pięknych pazurkach robi genialne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swego czasu miałam manie na ten kolor nadal bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę zieleni, ale ten kolor mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ciemne zielenie, wszystkie ich odcienie :-) Bardziej żywe i jasne kolory wchodzą w grę głównie w roli akcentu lub zdobień.
    W pełni rozumiem Twój zachwyt nad tym lakierem, głęboki kolor i tafla szkła, naprawdę robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, ze nie jestem sama :)

      Usuń
  7. Super kolor z takim się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, rozumiem Cię :D Przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabym kupić takie ciemne bordo :) zieleń niekoniecznie mi leży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos ciemnego bordowatego tez pokażę.... tez Kiko :)

      Usuń
  10. elegancki, ale nie zachwycam się kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim zieleń pasuje :)

      Usuń
  11. fuu jaki okropny, brzydki, wywal go!
    a ja go przygarnę co?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... nie śmiałabym cie tak unieszczęśliwiać... sama się z nim pomęczę, żeby już nikt inny nie musiał :p
      Najlepiej schowam go na dno szuflady....

      Usuń
    2. haha :) oj tak, lepiej na samo dno.. ;)

      Usuń
  12. Szkoda. że nie mam dostępu do tej marki, bo kocham ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie jest piękny :)
    Ja też lubię lakiery Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) ja ostatnio wybieram jednak same pastele... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zieleni nie lubię, no chyba, że takie czarne własnie;) Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolor i super pazurki. Ja ostatnio mam bzika na robienie ozdób i malowanie. Nakupowałam lakierów. Czekam teraz na ochrzan od męża he he :D
    Będę częściej wpadać ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Miło mi Cię będzie gościć.
    Dodaję Cię również do mojej listy blogów :*
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous nail polish and a great price ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. totalnie nie mój kolorek ;p

    OdpowiedzUsuń