Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.04.2014

Futro kończy rok. Fur is one year old.

Ale wielkiego zainteresowania tym faktem z jej strony nie widać.

But she doesnt show any interest with this fact.





Z tej okazji dostała nowe legowisko, które intensywnie testuje :)

She got a new bed that she is testing intesively :)




Ktoś pamięta jakie urocze maleństwo to było [klik] i [klik] ? A teraz wredota pogłaskać się nie da, bo nie lubi... chyba, że śpi i nie wie że jest głaskana :p

Any of You remembr how sweet little thing she was [click] and [click] ? And now she wont lte me pet her, 'cause she doesnt like it... unless she is asleep and doesnt realize what is happening :p


18 komentarzy:

  1. Najlepszego dla futra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Murzynek kończy za miesiąc 11 lat :) I jest bardzo przytulny, co bywa czasami męczące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, 11 lat :) mógłby trochę tego przytulanstwa oddać ;)

      Usuń
  3. Jaka piękna! Uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, jaka urocza :D I kiedy była maleństwem i teraz :)) Kocham koty i też mam jednego- kotkę perską Balbinę :D Pokazywałam ją kiedyś na blogu :)) Też nie przepada za głaskaniem :)) Dawała się głaskać tylko kiedy miałam w domu innego kota z TOZu jako "Dom Tymczasowy", wtedy była tak zazdrosna, że on uwielbiał się głaskać, przytulać, że też czasami pozwoliła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może musimy drugiego kota przytargać... :p

      Usuń
  5. ale masz słodziaczka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Dama z niej :) Ucałuj ją od nas! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, czy to rosyjski niebieski? cudowna jest! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zwykły "kundelek". Ale musi mieć geny rosyjskie, bo i sierść krotka i takie paski na ogonie...

      Usuń
  8. drugie zdjęcie w legowisku jest bombowe - jak zerka tym zielonym ślipkiem :) czy ja już pisałam, że ma przepiękny kolor Futra? pogłasiaj ją ode mnie urodzinowo jak się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kicia, sto latek, pannie nietykalskiej :D
    moja Lili też była taka, ale kiedy ją wysterylizowałam(okazało się, że miała torbiel na jajnikach i macicy), wszystko się zmieniło i teraz pcha się na kolana, mruczy, śpi na mnie i się tuli, że czasem ręka drętwieje :D
    buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohhhh she is sooo beautifu!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny miziaczek ;)))) wyściskaj go koniecznie ode mnie, kociary całym sercem :)))

    OdpowiedzUsuń