Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.04.2014

Eveline - miniMAX 413


Ileż ja się naszukałam tych lakierów. Są takie śliczne i tak trudno dostępne. Z półki wzięłam dwa odcienie. Dzisiaj pierwszy z nich. Kolor 413 kojarzy mi się z jeżynami. Jest to przepiękny odcień z holograficznymi drobinkami. 

I was looking for those polishes like crazy. They are so gorgeous and so hard to get. I finally grabbed from a shelve 2 bottles. Today first one of them. The 413 colour reminds me blackberries. It is a gorgeous colour with holographic finish. 



Nakładanie jest niezwykle przyjemne, choć pędzelek jest bardzo malutki. Lakier potrzebuje 2 warstw do pełnego krycia. Pierwsza warstwa daje równomierny, delikatny kolor. Druga daje czadu. Lakier nie smuży, nie bąbelkuje, szybko schnie i pięknie błyszczy. Nie używałam żadnego top coatu, bo nie było takiej potrzeby.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat) 


Applying is a pure pleasure, though the brush is very tiny. It needs 2 coats for full opacity. The first coats gives an even and delicate layer of colour. The second coat rocks.
This polish doesn't smudge, doesn't bubble, dries fast and has a lovely glossy shine. I didn't use any top coat - there was no need.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)


24 komentarze:

  1. śliczny! szkoda że u mnie nie ma ich nigdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle na niego poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w Rossmannach :) Ja moje chyba tak dostałam.

      Usuń
  3. Ja nadal szukam tych holosków ale nie mogę ich znaleźć:(
    Ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego koloru jeszcze nie mam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor już dość bardzo jest w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim tez :) Szkoda, ze nie jest 2x większy.

      Usuń
  6. Śliczny jest, szkoda, ze są tak słabo dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny! Ja go wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u Ciebie wszystkie lakiery wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, efekt jest śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć takie piękne paznokcie jak Ty masz :) Moje są takie malutkie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez były malutkie. Zobacz pierwsze posty ;)

      Usuń
  11. Świetny kolor, masz piękną płytkę paznokciową

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham holoski, ale pewnie juz to pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest i to Mini Max, więc nic dziwnego, że się z nim dobrze współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń