Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.04.2014

Essence "Viva Brasil" (zapowiedź/preview)

Inspirowana Brazylią limitka na lato to same żywe, mocne kolory. Tak jak tropiki przepełnione wielobarwnymi ptakami i kwiatami... tak i tu mamy intensywne róże, fiolety, czerwienie, słoneczny żółty.... Już widzę te falujące wielkie piorą i tancerki w skąpych strojach...
Chyba mnie poniosło :p



"Welcome to Brasil: just in time for this year’s football World Cup in Brazil, essence is presenting the coolest products for a summery Brazil look with the new trend edition “viva brasil”. Inspired by Rio de Janeiro and São Paulo, this trend edition combines the feeling of the Copacabana with a bright and tropical color scheme consisting of sunny yellow, red, pink, purple, green and blue. The absolute must-haves are the multicolour lip balms with their unique ring structure, the awesome eye & hair mascaras as well as the trendy effect nails sets. Stylish braided wristbands round off the look and are sure to put you in the mood for hot summer days. Feel Brazil with essence!"


Eyeshadow – €1.79*

01 Everybody salsa
02 1 <3 Brasil
03 Ka-ka-karnival

Eye & Hair Mascara – €2.99*

01 Everybody salsa
02 1 <3 Brasil
03 Ka-ka-karnival

Lip Balm – €1.99*

01 Colour parade
02 Olá brasil!

Blush – €2.49*

01 1 <3 Brasil
02 Destination: sao paulo!

Nail Polish – €1.59*

01 1 <3 Brasil
02 Everybody salsa
03 Ka-ka-karnival
04 Cool azul
05 Yeah, copacabana!

Effect Nails Set – €2.49*

01 Colour parade
02 Olá brasil!

Create Your Own Ring – €1.99*

01 We like to samba

Express Your Essence Bracelet Set – €1.49*

01 Express your essence

Makeup Bag – €3.29*

01 Sugarloaf mountain, here we come!

Spodobał mi się jedynie lakier 03 i 04. Ciekawy pomysł na pierścionki do pomalowania :)
Co Wam wpadło w oko? 

I only like the 03 and 04 nail polish. Interesting idea for a DIY rings :P)
What caught your eye?

Dostępność: Maj i czerwiec 2014 w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowenia, Chorwacja, Bośnia, Portugalia, Grecja, Włochy, Holandia, Australia, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tunezja, Peru, Urugwaj, Paragwaj, Ekwador, Panama i Boliwia

Availability: May and June 2014 in Germany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovenia, Croatia, Bosnia, Portugal, Greece, Italy, the Netherlands, Australia, Russia, UAE, Tunisia, Peru, Uruguay, Paraguay, Ecuador, Panama and Bolivia

* cena sugerowana/suggested retail price

12 komentarzy:

  1. Zakochałam się w fioletowym lakierze-03 Ka-ka-karnival,muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego balsamu do ust z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczka i balsamy do ust mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobały mi się te bransoletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. po raz kolejny patrzę na tą serię i jakoś nic mnie nie urzekło no może prócz różowej pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a w Polsce nie będzie ;( szkoda bo kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że w polsce nie będzie bo mam ochotę na kolorowe tusze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwony balsam do ust i czerwony róż mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę tą zieloną maskarę *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko pięknie, ale w PL ich nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń