Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.04.2014

Delikatne róże i maleńka prośba. Delicate roses and a small favour.

Po wczorajszych neonowych paznokciach czas na coś delikatniejszego.

After yesterday's neon nails time for something more delicate.




Jakiś czas temu pokazywałam Wam ten śliczny lakie Eveline miniMAX 413. Żeby było szybko i subtelnie dodałam do niego tylko kilka naklejek wodnych. Naklejki od Promoto-Promoto wygrałam w konkursie i są to te nieprześwitujące, wiec spokojnie można je nakładać na wszelkie kolorowe lakiery :) Prawda, że są śliczne?


Some time ago I was showing You this lovely polish Eveline miniMAX 413. To make it fast and still subtle I added a few water decals. Those Promoto_Promoto decals I won in a competition and they are the good kind - non see through. So You can apply them on any colour polish :) Aren't they pretty?



***
Na koniec mam do Was maleńką prośbę :)
Od dzisiaj do 7 maja można glosować na najlepsze letnie paznokcie w konkursie organizowanym przez Born Pretty Store. Jeśli mój letni manicure Wam się podoba oddajcie proszę głos. Wystarczy ze pod TYM postem zostawicie komentarz z głosem na No 5 :) 
Dziękuję! :)


Dla wszystkich glosujących też jest niespodzianka. Sklep wybierze 5 osób, które będą mogły wybrać sobie 2 nowe folie transferowe!


Last but not least I have a favor to ask You :)
From today until 7th of may You can leave Your votes on Born Pretty Store Summer competition. So if You liked my summer nails leave a vote please. All You have to do is leave a comment under THIS post saying No 5 :)
Thank You! :)

There is a prize for all the voters too. Among all 5 of You will win 2 brand new transfer foils!

18 komentarzy:

  1. Zagłosowane :)
    Pięknie różyczki prezentują się na tym lakierze, bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Te różyczki same w sobie są bardzo ładne.

      Usuń
  2. Śliczne są te naklejki, a połączenie prezentuje się super :) Zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialne te Twoje konkursowe pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny mani, te naklejki cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i chyba mam jeszcze ten wzór, świetny jest :D
    fajnie wygląda jeden ozdobiony nimi paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor magia, dodatek świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie te naklejki wyglądają na holo-bazie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mani wygląda super!:)
    Zagłosowałaś.. oszalałam jak zobaczyłam to Twoje cieniowanie piaskami.. do tego te stemple.. WOW <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię cieniowane piaski :)

      Usuń
    2. Ja robiłam chyba raz...ale tak efektownie to na pewno nie wyszło. :)

      Usuń
  9. Piękne kwiatuszki. Fajnie się zgrywają na pierwszym
    A te ostatnie zdjęcie cudne. Bardzo mi się podoba
    Masz takie ładne, długie paznokcie i równe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The decals look fabulous on this color!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonane :) Wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń