Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.04.2014

Colour Alike + Pueen.

Nie pamiętam kiedy miałam takie paznokcie... w grudniu? Możliwe. Dlatego tez i światło trochę nie takie...
Zapomniałam o tych zdjęciach i przeczekały w roboczym folderze. 

I don't remember what I had those nails.... in December? Could be. That's why the light is not so good...
I forgot about them and the photos were waiting in my storage folder.


Użyłam tu dwóch lakierów Colour Alike. Bazą jest jasny błękit Drachetka. Stemple z płytki Pueen 03 odbiłam za pomocą Maltanki. Już to pisałam, ale napisze pewnie jeszcze nie jeden raz - te nowe lakiery holo CA są genialne do stempelków. 

I used here two Colour Alike polishes. The base is a light blue called Drachetka. For the stamps I used Maltanka and Pueen 03 stamping plate. I have said it before and I will probably say it many times more - those new holo polishes from CA are amazing for stamps.



Wszystko na dzisiaj :) Miłego weekendu.

That's all for today. Have a nice weekend :)

28 komentarzy:

  1. jakie to ładne *.* i kolory i wzorek, no świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie choć biel z czernią prezentowała by się jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. albo z czerwienią - troszkę marynarsko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodać do tego małą kotwicę :p

      Usuń
  4. rewelka! takie wzory lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu! Dlaczego ja nie umiem prosto odbijać stempli?? Zawsze mi coś zaskosuje :/ nie to co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz ze dlaczego kciuka nie ma na zdjęciu :p
      Raz ze stempelek nie objął go całego bo jest za maly i musiałam łatać, co już wyglądało paskudnie, a dwa ze wyszło krzywo :p
      Ale cicho sza ;)

      Usuń
  6. podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny stempel. Fajnie połączylaś kolory, moim zdaniem wygląda to trochę marynarsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten wzorek :)) A lakierów z CA nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te stempelki, jednak tyle razy próbowałam i nic mi nie wychodzi, więc się poddałam. Za to miło popatrzeć u kogoś innego na dłoniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! te lakiery faktycznie są idealne do stempli :)
    i również podziwiam, że tak równo umiesz odbić stemple ;p ja właśnie ostatnio stemplowałam i oczywiście krzywo wyszło

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ja nie mam odwagi na stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Cię! Rewelacyjnie to się prezentuje, pozazdrościć takiego przykuwającego wzrok manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie przepadam za lakiery CA jeśli chodzi o stemplowanie :) Wzór się odbił bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  14. moje stemple nigdy nie wychodzą tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciągle myślę nad zakupem paru holosiów od CA właśnie do stempli, świetnie się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolory:) efekt genialny

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalnie! Wzór odbity tak idelanie, że szczękę zbieram z podłogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery CA są rzeczywiście genialne, a w połączeniu z tym wzorkiem- istne szaleństwo <3 *.*

    OdpowiedzUsuń