Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.04.2014

Colour Alike - Black Saint


Ekipa Colour Alike naprawdę odwaliła kawał dobrej roboty przy swoich holosiach. Lakiery są nieziemskie. Piękna kolorystyka, idealna konsystencja, świetne krycie... może holograficzny efekt mógłby być mocniejszy, ale z drugiej strony taki delikatny też ma swój urok.

People from Colour Alike did a really great job on their holographic polishes. They are just amazing. Great colours, consistency and opacity... the holographic effect could be stronger, but the again this gentle one is very nice too.


Ten lakier chciałam mieć gdy tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcia. Uwielbiam czarne lakiery i na tym się nie zawiodłam. Bardzo przyjemna konsystencja, kremowa. I wyobraźcie sobie, że na paznokciach mam jedną warstwę! Tylko na kciuka dałam dwie, bo przy pierwszej nabrałam za mało lakieru. 
Schniecie świetne. Efekt holo delikatny, rozproszony. Na zdjęciach w świetle naturalnym prawie go nie widać. Dopiero w słońcu, czy przy lampie widać jak pięknie się mieni. 
I co mnie najbardziej cieszy - lakier nadaje się do stempelków :) Pokażę innym razem.
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Avon Gel Base coat)



I wanted to have this polish as soon as I saw the first pictures. I love black polishes and I wasn't disappointed this time. Very nice, creamy consistency. And guess what - I have one coat on my nails! Only on my thumb I had to apply two, because I took too little polish the first time. 
Drying time is good. Holo effect rather delicate and diffuse. On photos in the natural light You can hardly see it. But in sunlight or artificial light it shines so nice.
And what I am supper happy about - it works great with stamps :) I'll show You another time.
On photos: 1 coat + base coat (Avon Gel Base coat)


20 komentarzy:

  1. Nie wierzę, naprawdę na paznokciach masz tylko jedną warstwę? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Nie dziwię się, że chciałaś go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki czadowy kolor :)chętnie bym się na niego skusiła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny! Uwielbiam takie różne wariacje w czarnych lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, mam podobny z Venity :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No aż nie wierzę że ma tak dobre krycie po jednej warstwie - kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to co w nim jest najbardziej niesamowite to właśnie krycie! :) uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, kolor jest nieziemski ;) I to z takim kryciem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostrzegłam ten lakier dopiero jak złożyłam zamówienie, ale zamówiła top coat holo i efekt jaki daje na czarnym lakierze jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie większośc lakierów CA kryje już po pierwszej warstwie :D Też mam ten egzemplarz, spodziewałam się mocniejszego holo ale i tak nie narzekam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie narzekam. Mimo, iż marzy mi się taki mocno holosiowy czarny lakier :)

      Usuń
  11. w słońcu na pewno ślicznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ale za czorta nie mogłam uchwycić tego efektu :(

      Usuń
  12. Ten lakier to prawdziwe cudo! Mogłabym go nosić przez cały czas :P

    OdpowiedzUsuń