Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.04.2014

Cliché - Louca


Jeszcze jakiś czas temu w życiu bym takim lakierem paznokci nie pomalowała. Mocny, soczysty pomarańcz z pomarańczowym i złotym brokatem i piaskowym wykończeniem. Niezły mix. Ale do pomarańczowych paznokci już się przyzwyczaiłam, do żółtych jeszcze nie.

Until a while ago I would never paint my nails with a polish like this. Intensive, juicy orange with with gold and orange glitter and sandy finish. Not bad... But I got to like orange nails, yellow still have to wait.



Lakier ma bardzo przyjemną konsystencję. Czuć te wszystkie drobinki podczas malowania, ale mimo to jest bardzo kremowy, średnio gesty. Nie smuży, nie rozlewa się po skórkach, dosyć szybko schnie. 
Pędzelek plaski ale nie ogromny nabiera odpowiednia ilość lakieru. 
Wysycha do półmatu. 
Zawsze mam ochotę na te wszystkie brokatowe piaski nałożyć tone top coatu, żeby tak pięknie błyszczały jak podczas malowania, gdy są jeszcze mokre.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base  Coat)




This polish has a really nice consistency. You can fell all the glitter, but it's very creamy in the same time. It is medium thick, doesn't smudge, dries fast and You don't have to worry about cuticles. The brush is flat, but not huge and holds a good amount of polish. Dries to half-matte.
I always wanna put a ton  of top coat on those glitter sands to be able to see how they sparkle, just like when they are still wet.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)




24 komentarze:

  1. Podoba mi się :) Taki soczysty i nie spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Budzi we mnie skojarzenie z sokiem pomarańczowym. Bardzo ładny i soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiego nie widziałam...piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale mi się podoba mimo, że tego koloru nawet nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooooo ale kolorek! To najpiękniejsza pomarańcz jaką widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor;) bardzo fajnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny ;D prawdziwy glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę dostępu do tych wszystkich cudów! Fajny jest, nosiłabym, mimo, że nie przepadam zwykle za pomarańczem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity! Nie przepadam za pomaranczowym ale na ten bym się skusila...

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki złoto pomarańczowy uwodzi swoim blaskiem normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny! nie widziałam niczego podobnego jeszcze *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny! podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest! lubię takie "świetliste" piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah no właśnie czemu nie robią tak ładnych brokatowych lakierów jak piaski? Też mam ochotę często pokryć je topem jednak gdy faktura jest wyrazista tak jak piszesz potrzeba by tony topu :D Tak czy siak lakier bardzo mi się podoba, piękny wyrazisty i soczysty, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam na niego nałożyć top coat. Po 2 warstwach się poddałam.... stracił trochę na tej piaskowatosci i zyskał nieco mokrego polysku. Ale do całkowitej tafli, to minimum 4 warstwy top coatu. Nie chciało mi sie :p Wpadłam na inny pomysł ;)

      Usuń
  15. lubię taką kolorystykę :) a faktura idealna!

    OdpowiedzUsuń
  16. piasek piasek ♥ szkoda , ze go nie mam :( bo jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. za pomarańczami nie przepadam ale ten jest boski ^^ idealny na lato będzie ^^

    OdpowiedzUsuń