Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.04.2014

Born Pretty Store - Holo Polish 2


Chyba jeszcze nie miałam na paznokciach tak mocnego linearnego holo :p

I think I have never had such a strong linear holo on my nails :p

Zdjęcia w słońcu
Photos in the sunlight





To różowe maleństwo z Born Pretty Store nie ma nazwy, tylko numerek 2 i pojemność 6 ml. Kolor jest uroczy, różowy, lekki. Konsystencja raczej rzadka ale przyjemnie się nią maluje. Pierwsza warstwa daje bardzo delikatny równomierny kolor na paznokciach. Żadnych smug, bąbelków itp... 
Szybko wysycha i można nałożyć druga warstwę. Przy dwóch kolor jest just bardzo ładny, ale ponieważ lakier jest rzadki i nakłada się bardzo cienkimi warstwami nadal widać białe końcówki paznokcia.Nałożyłam więc i trzecia warstwę i efekt tego widzicie na zdjęciach. Lakier szybko schnie, więc nie jest to uciążliwe.
Jedynie pędzelek jest trochę malutki jak dla mnie, ale cóż innego mogło się w takiej buteleczce zmieścić. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)





This tiny pinky baby from Born Pretty Store doesn't have a name, just a number 2 and a 6 ml capacity. The colour is a cute, fresh pink. Consistency rather runny, but it is nice to apply. The first coat gives a very delicate colour on the nails. No smudges or bubble and it dries very fast, so You can apply second coat. After that we already have a nice colour, but because the polish is so runny and it applies in very thick coats I could see the white tips on my nails. I added third coats then and that's what You see on photos. 
The polish dries very fast, so it is no bi deal.
Only the brush is a bit tiny for me, bot then again, what could You fit in this small bottle.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)




Lakier możecie kupić TU. Warto poczekać na promocje (tak jak ja ;)) ale jeśli bardzo chcecie, to z kodem BAVQ10 otrzymacie 10% zniżki. Wysyłka jest zawsze darmowa.




You can purchase this polish HERE. It's good to wait for some promotion (like me ;)), but if You really want You can use BAVQ10 coupon code to get 10% off. The shipping is always free.

Poniższe dwa zdjęcia w naturalnym świetle.

Those two photos below are in natural light.




Przepraszam za ilość zdjęć... nie mogłam się zdecydować :p

Sorry for the amount of photos... I couldn't make up my mind :p

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam holograficzne lakiery, a ten tutaj to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt holo, do tego śliczny wiosenny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbisty jest :))) Napatrzeć się nie mogę, ilość zdjęć jest ok :))

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie linearny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, też mam jednego holosia z BPS, ale ja za nimi nie przepadam i osobnik leżakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, ja z BPS nie mam jeszcze żadnego, ale ostatnio kupiłam z Eveline i jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te z Eveline są świetne :)

      Usuń
  7. taki delikatny holoś jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda, taki delikatny, ja jeszcze nie miałam styczności z żadnym holo.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam jeszcze żadnego, ale ten mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam holoski :) choć ten bardzo delikatny jest i mnie nie porywa

    OdpowiedzUsuń
  11. No prześliczny efekt, ja zresztą w ogóle uwielbiam holo ;D

    OdpowiedzUsuń