Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.04.2014

Avon - szminka Doskonalosc Absolutna. Ultra Color Absolute lipstick

(uwaga dużo zdjęć/photo heavy)

Na koniec miesiąca mam dla was zdjęcia szminek :) Pojawiły się one w katalogu Avonu w zeszłym roku, wiec super nowością nie są. Ale zdecydowanie są warte uwagi. 

On the last day of the month I'll show You some lipstick swatches :) They were launched in Avon catalogs last year, so they are so completely new, but definitely worth showing here.



Dostępnych jest 20 odcieni. Ja kupiłam 4 pełnowymiarowe szminki kilka próbek. 
Szminki maja standardową wielkość opakowania w kolorze różowym. Fajna odmiana, po czarnych, czy srebrnych. Wykonane jest solidnie i nie pęka, choć niektóre mieszkają w torebce od ponad pól roku. Przy zamykaniu słychać "klik" i już mamy pewność, że szminka sama się nie otworzy. Ogólnie wielki plus.
Wszystkie cztery maja ten sam zapach - szminkowy, lekko słodki. Nie drażni i nie przeszkadza. 
Konsystencja kremowa, nawilżająca, chociaż niektóre kolory są nieco twardsze od innych, ale o tym wspomnę przy każdym odcieniu z osobna. Najbardziej urzekło mnie to, że nie muszę stosować dodatkowo balsamu do ust, a mam bardzo suche usta i często pojawiają się na nich paskudne odstające skórki.
Trwałość jak tak miękkie pomadki też dobra - do kilku godzin bez jedzenia i picia. Nawilżenie czuć również przez jakieś 2-3 godziny. Po tym czasie nie wysuszają ust, ale jest macie problem z suchymi wargami jak ja, warto je ponownie pomalować.



There is 20 shades available. I bough 4 full size lipsticks and some samples.
Thee packaging has a standard side an they are adorable pink. It's a nice change after all the black or silver ones. it is made very well, doesn't break or crack. I keep some of them in my purse for over 6 months now and its all good. When we close the lipstick we can hear a little "click" and now You can be sure that it wont open on its own. Bit plus for that.
All four colour I have have the same fragrance - creamy, slightly sweet. It doesn't irritate or bother me. 
Consistency is creamy and very moisturizing, though some shades can be harder then the other, but I will mention that describing the colour separately. What I like about them is that I don't need to use any extra moisturizer and I do have very dry lips that show lots of dry skin from time to time.
Durability is also very good as for this soft lipsticks - a few hours without eating or drinking.I could feel the moisture up to 2-3 hours. After that time, if You has dry lips like me, it's good to apply it again.



Czas na kolory :)
Time for the colours :)

Tea Rose



Była pierwszą jaką kupiłam. Początkowo chciałam ją oddać, bo jest podobna do Ultra Colour Rich Chic, którą mam. Ale jednak ze mną została. Bardzo miękka, kremowa formuła. Nawilża usta, nie uwydatnia suchych skórek. Kolor można łatwo stopniować. Po Nazwie spodziewałam się czegoś bardziej różowego, a jest to taki lekko brązowy mauve z odrobina czerwieni. Elegancki, spojony, nadaje lekki połysk.





It is was the first one I got and at first I wanted t give it back. I already have Ultra Colour Rich Chic and it is very similar. But after all it stayed with me. It is very soft, creamy. Moisture the lips and doesn't show any dry skins. It's easy to adjust the colour. I was expecting something more pink, but it is slightly brown mauve with red tones. Very elegant, calm. Gives a healthy shine.

Pure Peony



Świetny wakacyjny kolor, który określiłabym jako arbuzowy :) Albo koralowy róż jak kto woli. Na ustach nie wychodzi tak intensywnie jak w opakowaniu. Konsystencja również bardzo miękka i nawilżająca. 





Great shade for summer, that I would describe as watermelon :) Or a pink coral if You like. It's not as intensive on the lips as it is in the stick. Consistency is also very creamy, soft and moisturizing.

Tenter Mauve



Konsystencja jak wyżej :) Kolor na ustach jest jaśniejszy niż w opakowaniu. To taki bardzo neutralny nude z odrobiną odcieni mauve. Dla mnie jest idealny kolor nude. W jaśniejszych wyglądam jakbym była chora.





Consistency just like above :) The colour shows lighter on the lips. It is a very nice natural nude shade with mauve tones. For me it is a perfect nude colour. In lighter ones I look like a sick person.

Plum Plush



Ta szminka wydaje się być nieco twardsza od poprzednich, ale nadal przyjemnie się nią maluje. Bardzo łatwo stopniować nią kolor, od bardzo delikatnego, po dosyć intensywny. Bardzo letni odcień. Na zdjęciach szminki widać drobinki - na ustach są zupełnie niewidoczne (cale szczęście to nie brokat). Świetny chłodny kolor.





This one seems to be a bit harder than the precious ones, but it still applies lovely. It is super easy to gradate the colour from a very light to pretty intensive. Very summery shade :) On the lipstick photos You can see some shiny particles - on the lips they are invisible (thank goodness it is not a glitter). Great cool tones colour.



Radiant Rasin 

Bardzo intensywny, ciemny, mocno napigmentowany kolor. 
Piękny, chociaż nie dla mnie.

Very dark, intensive colour. Great pigmentation. Gorgeous shade, but not for me.

Bare Ruby

Równie intensywny co Radiant Rasin ale bardziej różowy/rubinowy. Te ciemne kolory są ciężkie do stopniowana ze względu na mega pigmentacje. Od razu otrzymujemy na ustach intensywny odcień. 

As intensive as Radiant Rasin, but more pink/ruby. Those dark shades are hard to gradate since they are so well pigmented. We get intensive colour right away.

Lovely Cherry




Dodatkowo na ustach, bo mi się strasznie podoba! Piękny, ciemny, soczysty róż, taki jaki uwielbiam na paznokciach. Niestety nie używałabym go często, dlatego nie kupiłam całej szminki. 

It has extra lip swatches, because I really like this one! Gorgeous, dark, juicy pink. Just the way I like it on my nails. Lovely, but I wouldn't use it often, so I didn't get the full size lipstick.

Fresh Fig

Przyjemna, spokojna czerwień. Ma delikatniejsze krycie, dzięki czemu wygląda delikatnie i dosyć naturalnie na ustach. Oczywiście można nałożyć więcej dla bardziej wyrazistego koloru. Ma przyjemny, satynowy blask. Może kiedyś skusze się na cala szminkę.

A nice, calm shade of red. It is less opaque and so it is easier to choose the intensity. It can look very natural on the lips, but if we apply more it will give a nice deep colour. It has a satin shine. Maybe once day I will get a full size lippy.



Natural Flush

Bardzo jasny, trochę za bardzo żółty jak dla mnie nude. Wyglądam jakbym miała ciemny korektor na ustach. Zupełnie nie dla mnie.

Very light and a bit too yellow for me nude colour. I look like if I had too dark concealer on the lips. Completely not for me.

Warm Honey

Ciepły, znów trochę żółty, odcień brązu. 

Warm, again a bit yellow shade of brown.

Creamy Melon

Dosyć intensywny brzoskwiniowo/koralowy odcień. Jaśniejszy i żywszy niż na swatchu. U mnie podkreśla suche skórki niestety i jest trochę za brzoskwiniowy. Będzie ładnie wyglądał na bardziej opalonych twarzach.

Pretty intensive peach/coral shade. It is more vivid and a little lighter than on the swatch. On my lips shows dry skin and it's too peachy. It will look nice on more tanned faces

Pink Renewal

Bardzo jaśniutki, pudrowy róż. Dla mnie za jasny - daje efekt nieco korektorowych warg. Przypomina mi trochę szminkę Catrice, którą pokazywałam TU, ale nie podkreśla tak suchych skorek jak ona i jest jakby bardziej żelowa - ogólnie lepsza. Wiem, że wiele z Was lubi takie jasne odcienie.
Jest nieco twardsza od pozostałych (przynajmniej próbka)

Very light, pastel pink.Far too light for me - it give a slight effect of concealer lips. It reminds me Catrice lipstick that I was showing You HERE, but it doesn't show dry skins as that one and it's kinda more gely - generally better. I know many of You like those light shades.
It is also harder than the rest (at least the sample).



Wszystkie dostępne odcienie:
All available shades:

Która Wam się podoba najbardziej? Ja spośród mojej  czwórki nie potrafię wybrać ulubionej. Używam wszystkich na zmianę w zależności od nastroju - są tak rożne :)

Which one do You like the most? I cannot choose my favorite one out the 4 I have. I use the all depends on my mood - they are so different :)

17 komentarzy:

  1. Tenter Mauve i Plum Plush są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tea rose slicznie na ustach wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, która podoba mi sie najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely Cherry ma świetny kolor, ale rzadko jej używam. Strasznie kiepsko się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre z nich mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Tenter Mauve i jestem nią zachwycona od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tenter Mauve to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tea Rose i Tender Mauve są śliczne :) ja sobie zamówiłam na razie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie mi sie podobaja z avonu nie mialam juz nic ze 100 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wszystkie próbki i jedną pełnowymiarową Tender Mauve, którą uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie bardzo fajnie się prezentują :) Ale ja nie mam akurat żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tender mauve :) mysle o pure peony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam wszystkie próbki i polubiłam 4-na pewno tender mauve i fresh fig,ale nie kupiłam całej szminki,bo nie mogłam się zdecydować...teraz mam inną na oku po przetestowaniu próbek,tyle że jej nie ma akurat w katalogu wrrr... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie http://kinguskablog.blogspot.com/2014/06/szminka-doskonalosc-absolutna-pure-peony.html

    ps przepiękny baner <3

    OdpowiedzUsuń
  15. prawdę mówiąc, nuda, większość kolorów niczym się nie różni.

    OdpowiedzUsuń