Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.04.2014

Avon - On The Go Pink.

Ja to mam tempo w pokazywaniu lakierów :p Przeglądam katalog i go nie widzę. Już został wycofany?

I so fast showing the nail polishes :p I am browsing the catalog and I cannot see this one. It's been discontinued already?



Kolor jak widzicie to uroczy, lekki, pastelowy róż. Śliczny i naprawdę pięknie się prezentuje na paznokciach. Do tego jest niesamowicie błyszczący!
Niestety jego formula nie powala. Pierwsza warstwa smuży paskudnie... w sumie druga też... nałożyłam więc i trzecią, grubszą warstwę i teraz wygląda dobrze. Ponieważ jest to lakier z tych szybkoschnących musimy nakładać go szybko i sprawnie, bo wszelkie poprawki na paznokciu są praktycznie niemożliwe. Tyko ściągniemy sobie lakier i porobimy jeszcze większe smugi.
Ale to szybkie schniecie ma też i dobrą stronę - gdy skończyłam malować 10 paznokcia mogłam nakładać kolejną warstwę na pierwszego. Tak wiec te 3 warstwy nie zajęły mi więcej niż jakieś 12 minut. Potem kolejne 10 dla pewności i jakieś jest całkiem suchy.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Express Growth plus)



The colour as You can see is adorable, light, pastel pink. Really pretty and looks great on the nails. And it is so glossy!
But the formula is not that good. The first coat smudges like hell... second basically too...so I applied third thick coat and now it looks good. Because it is a Speed Dry polish we have to apply it quick and precisely, because any corrections are impossible. We will just drag the polish and make more smudges.
But that speedy drying has a good side too - when I finished applying the polish to the 10th nail the first one was already dry and I could start with another coat. And so the 3 coats took me maybe 12 minutes. Then another 10  just to make sure its really dry and that was it.
Oh photos: 3 coats + base coat  (Sally Hansen Express Growth plus) 




23 komentarze:

  1. Twoje posty zachęcają mnie do kupienia jakiegokolwiek lakieru Avonu (nie mam żadnego!). Szkoda, że ten smuży... kojarzy mi się z budyniem malinowym :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz tyle cudeniek, których Ci zazdroszczę....

      Usuń
  2. Cudowny odcień, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to robisz, że lakier jest tak równo położony przy skórkach? zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata treningu i czyszczenia po pomalowaniu. Chociaż ja tam widzę, ze jeszcze mi trochę brakuje do ideału ;)

      Usuń
  5. Kolor bardzo ładny, ale ja nie mam zaufania do jakości lakierów z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie szybkoschnacych bo wszystki jakie kupilam do tej pory byly szybkoodpadajace :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście gorzej trzymają niż nawet te zwykle z Avonu. Chociaż mi to nie specjalnie przeszkadza, bo i tak po 2-3 dniach zmywam lakier :)

      Usuń
  7. Całkiem fajny,ładny kolor. Tylko szkoda,że smuży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) Takiego mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię lakierów z Avonu. Chociaż ten ma fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam przekonania do tych szybkoschnących, ale serię podstawową Avonu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ma bardzo ładny kolorek :)
    Do tej pory lakiery Avon niestety mnie nie zachwyciły, ale też nie miałam ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. A nawet nie wiedziałam, że taki ładny jest ten lakier na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek jest piękny, ale za avonowymi lakierami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny! Jak budyń :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo ale cudo, wygląda bajecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor śliczny :) 3 warstwy to jeszcze nie tak najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor. trudno trafić na lakier w takim kolorze i w dobrej jakości. szkoda że ten zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny róż. Taki mi się podoba :)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń