Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.04.2014

Avon - Cocoa Butter masło do ciała. Body butter.

Długo się zastanawiałam, czy pisać coś o tym masełku. Jakoś zazwyczaj piszę o produktach, które się u mnie sprawdziły i warto o nich coś napisać (wyjątkiem są lakiery). Czasami zdarza się post o totalnych niewypałach... ale to rzadkość. Produkty bardzo przeciętne lądują 
w zbiorczym poście denkowym. I tak miało być z tym masełkiem. ale jak pomyślałam o tym wszystkich, co chciałabym napisać... to w sumie wyszłaby pełna recenzja. 
Zatem zapraszam :)


I was wandering if I should write about this butter. I normally write about products that worked for me and they are worth writing about (except nail polishes). Very rarely I post products that are complete rubbish. Those very average ones end up in a summary post with my empties. And that's what was supposed to happen with this one here. But when I though how much I wanna write about it... I would get a full review anyway.
So here it is :)

Avon Care Cocoa Butter - Regenerująco-odżywcze kakaowe masło do ciała

"Masło dodaje skórze naturalnego, zdrowego blasku.
Regeneracja i odżywienie suchej skóry.
Masło kakaowe + witamina E + naturalne olejki:
- zapewniają 24 - godzinne nawilżenie,
- dodają skórze naturalnego,zdrowego blasku,
- sprawiają, że jest odżywiona i dobrze chroniona przed przesuszeniem."


Opakowanie: wygodny, plastikowy słoiczek. Nic nadzwyczajnego, ale jest solidnie wykonany, plastik nie pęka, naklejka nie schodzi. Pojemność 200 ml.
Konsystencja: bardzo gęsta, zbita, ale nie twarda jak w przypadku maska. Szybko się wchłania nawet jeśli nałożę większą ilość, co jest nieuniknione, ponieważ brakuje mu poślizgu. Mam wrażenie jakby w składzie była mąka. No i czasami lubi się na skórze zrolować. Wydajność też raczej średnia.
Zapach: oczekiwałam czegoś czekoladowego... chyba wyczuwam tu odrobinę kakao, ale zapach bardzo przypomina mi drożdże piekarnicze. Słodkawe drożdże z kakao :p Średni przyjemny. Ale nie jest bardzo intensywny i nie utrzymuje się długo na skórze.
Działanie: plusem masełka jest to, że bardzo dobrze nawilża, bez pozostawiania tłustej, czy klejącej warstwy, nie uczula i nie podrażnia. Po wchłonięciu skóra jest jakby pudrowa. I tylko dlatego skończę to masło. Dla mnie używanie balsamu powinno być przyjemnością, niestety zapach i rolowanie mi w tym przypadku przeszkadzają.
Nie kupię ponownie. O ile bardzo lubię masła do ciała Avonu, to dla mnie to jest niewypałem.



Avon Care Cocoa Butter - Rejuvenating Moisture Body Butter

"Intensely hydrating, buttery formula for very dry areas. With Cocoa butter and added vitamin E for all-over nurturing nourishment. "

The packaging: comfy, plastic jar. Nothing special. But it is done properly, the plastic doesn't crack and the label doesn't come off. Capacity 200 ml.
Consistency: very thick, dense but not hard like in real butters. It absorbs pretty fast even if I apply more. And that is kinda necessary, because it lacks the glide. Feels like there is flour in it. And sometimes it likes to get lumpy on the skin (it turns to fluff... if You know what I mean). Efficiency is very average as well.
Fragrance: I was expecting something chocolaty. And there is a slight smell of a cocoa. But the fragrance really reminds me bread yeast. Slightly sweet yeast with cocoa :p Not the most pleasant one.
Result: The good thing about this product is that it does moisture the skin without any greasy film. After it absorbs completely the skin is smooth and kinda powdery. And that is the only reason why I will finish this butter. Using body cream should be a pleasure and the fluff that it sometimes leaves and the fragrance bother me.
I will not buy it again. As mush as I do like Avon body creams, this one is a fail.

Skład/Ingredients:


Używałyście go? Sprawdziło się u Was?
Did You use it? Did it work for You?

Przejrzałam własnie opinie na Wizażu i aż się zdziwiłam. Tam same pozytywy. Jakbym czytała o innym produkcie :p

18 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale zrezygnowałam już praktycznie z pielęgnacji z avonu trochę za dużo rzeczy mnie zaczęło uczulać :) A zapach znam, bo kupowałam mamie krem do rąk- dla mnie zdecydowanie zbyt słodki, nie tego się spodziewałam po zapachu kakao:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ich produkty do ciała nie uczulają. Skora głowy jest za to bardziej wybredna.

      Usuń
  2. Na pewno nie sięgnę bo na ten moment mam zbyt dużo balsamów do ciała. No i też nie mam chyba zbyt dużego zaufania do Avonu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele tracisz :) Lepiej zużyć to co się ma.

      Usuń
  3. Nie brałam go bo mnie zapach nie odpowiada ;) i jak widać dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała jak dokładnie pachnie to tez bym nie brała :p
      Nie ma jak zakupy w ciemno...

      Usuń
  4. też akurat wykańczam to masło i mam mieszane uczucia, na początku było super a teraz potrafi mi się rolować na skórze tak godzinę po aplikacji, niby nawilża dobrze ale chyba są inne lepsze produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawilżenie jest dobre. Tu się nie czepiam. Tylko ta konsystencja jakaś dziwna.
      Juz myślałam, ze tylko mi się roluje :p

      Usuń
  5. nie cierpię niczego o zapachu kakao i czekolady - fuj

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam dla mojej mamy, ciekawe czy się z nim polubi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że go nie zamówiłam ;) A miałam w planach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go i będę pamiętać, że to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam z tej serii krem do rąk ale jeszcze go nie używałam.
    Maseł na szczęście mam duuuży zapas więc to mnie póki co nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rak tez mam... wzięłam zestaw, ale jeszcze nie używałam.

      Usuń
  11. Ja akurat z AVON care raczej nie lubię produktów bo są raczej niskiej półki jeśli AVON to jednak seria planet spa i Anew ale oczywiście też wybrane produkty - no i kolorówkę również ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kremy do rak Avon Care i balsamy do ust. Ostatnio zadziwil mnie krem rodzinny ten wielki 400 ml w słoiczku. Świetny jest.

      Usuń