Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.04.2014

Alter Ego - Beach Comber Too!


Jakoś na początku roku otrzymałam bardzo miłego maila od Cynthiwłaścicielki lakierów Alter Ego o wygranej w rozdaniu. Mogłam sama wybrać lakiery, które chciałbym otrzymać :) Po dwóch miesiącach czekania okazało się, że ktoś też je bardzo chciał, bo paczuszka zaginęła w drodze. Cale szczęście druga przywędrowała bardzo szybko i oto przed Wami mój pierwszy lakier Indie :D  

In the beginning of the year I got a very nice mail from Cynthia - Alter Ego nail polishes owner saying that I won a giveaway. I could choose myself the polishes I wanted to receive :) After two months of waiting it came out that someone else really wanted them too, as the parcel never arrived. The second parcel was delivered super fast and here You have it - my first Indie nail polish :D



Kolor jest jak widzicie - śliczny błękit z mnóstwem drobinek, które dają lekko holograficzny efekt. Ale gdy lakier już wyschnie staje się matowy i już one tak nie błyszczą. 
Lakier ma dziwna konsystencje - jeszcze się z taka nie spotkałam. Jest gęsta i taka jakby ciągnąca. Nie sprawia większych problemow w malowaniu, ale pierwsza warstwę należy nałożyć szybko, bo migusiem wysycha. Pędzelek plaski, równo ścięty. Przypomina mi pędzelki Kiko. I w buteleczce znajduje się aż 5 kuleczek do mieszania :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hasnen Maximum Growth plus)



The colour, as You can see is a lovely blue with lots of tiny particles that give a slight holographic effect. But when the polish is dry they don't shine so much. 
It has a strange consistency - I have had a polish like this before. It is rather thick and kinda... rubbery/plastic? It doesn't give any problems, but You have to be quite with the first coat, because it dries really fast. The brush is flat and straight and reminds be Kiko brushes. And You will fine 5 metal balls inside to help mixing the polish :p
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



Do lakierów dołączony był tez top nabłyszczający, ponieważ wszystkie wysychają do matu. Nałożyłam 2 warstwy, gdyż pierwsza nie daje ładnego połysku. Ponieważ top coat jest czerwony, lakier zmienił nieco odcień, nabrał bardziej fioletowych tonów. Nadal jest śliczny, no i nareszcie widać drobinki :)




There was a shiny top coat together with the polishes, as they all dry to matte finish. I applied two coats. The first one didn't give the shine I wanted. The polish changed the colour slightly and now it has some purple tones. It's still pretty and now You can see the lovely shimmer :)




Pozostałe 2 pokażę niebawem.

Remaining 2 I'll show You soon.

Lakiery są do kupienia na etsy.com
You can purchase those on etsy.com

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się wykończenie tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z błyskiem o wiele lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z poprzedniczką - błysk to jest to! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ranyy, ale cudowny! Mój ulubiony kolor i jeszcze tak pięknie się prezentuje. Zarówno w macie jak i w błysku mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor, z bazą świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej mi się podoba w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z topem podoba mi się bardziej, ale bez niego też jest ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. w obu wersjach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknoscioweee :) Mi tez pasuja obie wersje :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, lubię takie niebieściuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się jednak podoba, ale bez tej bazy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny,mi się podoba z bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny - niebieskie to moje ulubione lakiery do paznokci :)

    Co do pytania o rozmiar wzorków ("całopaznokciowych") z płytki CK05 - zmierzyłam i mają wymiary 1,3cm x 1cm

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, zakochałam się w tym kolorku :) cudowny jest w macie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mega oryginalny! wow :) pokryty topem podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń