Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.04.2014

A tymczasem na innych blogach - ćwieki #6. Meanwhile, on other blogs - studs #6.

Dzisiaj będzie troszkę tematycznie i pewnie od czasu do czasu taki tematyczny przegląd się pojawi.
Ćwieki - maleńkie, zazwyczaj metalowe ozdoby do naklejania na paznokcie. Kiedyś dostać można było jedynie srebrne lub złote. Teraz furorę robią pastelowe, neonowe w przeróżnych kształtach: serduszka, gwiazdeczki, listki, romby... A jakie cuda można z nich wyczarować!

Today will be a thematic post and I think that from time to time those thematic recaps will show up.
Studs - tinny, usually metal nail decorations. Some time ago they were just silver or gold available. Now the all the colorful, neon and pastel ones are on top. And You can get all kinds of shapes: hearts, stars, leaves, diamonds.... And they give all those amazing possibilities! 



02
marymonkett


jestprogress


lifeisbetterpolished #nail #nails #nailart
from pinterest.com


KKCenterHK Studs 2
eeeeknailpolish


totally-nailed


emilydenisephotography

I na koniec kilka moich :)

And last but not leas few of my own :)


LINK


LINK

Lubicie ćwieki? Używacie? A może teraz macie ochotę zacząć? :p

Do You like studs? Do you use them? O maybe only now You feel like starting?

24 komentarze:

  1. Ćwieki ostatnio podbiły serca wielu paznokciowych maniaczek! W niektórych zdobieniach na prawdę powalają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ostatnie zdobienie czarno-białe jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ono się najbardziej podoba:)

      Usuń
  3. świetne wszystkie, zawsze lubiłam ćwieki w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają ćwieki na paznokciach u innych, ale sama jakoś jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, dzięki za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy użyłam, ale zawsze szybko je gubię ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam ćwieków na paznokciach,ale planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersje z ćwiekami są świetne! Tylko obawiam się, że u mnie by się nie trzymały zbyt długo. I wersja z kotwicą! Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? Wystarczy nałożyć je na mokry lakier lub odrobinę top coatu i pokryć topem. Powinny trzymać :)

      Usuń
  9. Ciekawe zdobienia, kuszą mnie takie cuda, ale nie wiem czy miałabym cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba musi być strasznie nie funkcjonalne, bo tak patrząc z perspektywy umycia garów na przykład haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... te okrągłe, czy kwadratowe są na tyle plaski, ze nic nie przeszkadza. A po przykryciu ich top coatem nie maja prawa haczyć, czy odstawać. Mi one nie przeszkadzają, a gary tez myje :p

      Usuń
  11. Te Twoje ostatnie zdobienie jest przepiękne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To kolorowe najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, choćbym chciała, to nie potrafię wyłonić najładniejszych. Niesamowite wzory i pomysłowość. Chciałabym kiedyś umieć przynajmniej tak równo namalować linię przy wale paznokciowym :P

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety moje mi się skończyły (te klasyczne) :(

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ćwieki. Poszłam na mani przed ślubem i każdy namalowany kwiatek czy typowe ślubne kreski mi nie pasowały- takie mdłe i nie pasują do nie. Aż pani brakło pomysłów i powiedziała: moze ćwieki? O miałam ślubne ćwieki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kupić jakieś ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z Twoich te pierwsze są zajebiaszcze *-* napatrzeć się nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. zoyka piękna ,Twoje ostatnie mani jest rewelacyjne ...

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne jest to ostatnie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń