Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.03.2014

Zużyte w styczniu. Finished in January.


Mamy już marzec, a o styczniu chcę pisać? Nadrabiam zaległości :p
Denko nie jest duże i same podstawowe produkty tym razem, ale zawsze to trochę miejsca na nowości się zrobiło ;)

It is already March and I am still writing about January? I am trying to catch up :p
There is not many products this time and just those essential ones, but its always some extra space for new products ;)



Włosy:

1. Avon Advance Techniques odżywka do włosów z marokańskim olejkiem arganowym - całkiem przyjemna, chociaż te odżywki Avonu średnio mi pasują. Włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. Odżywczych właściwości olejku nie zauważyłam. Kupiłam ją z ciekawości. Szampon z tej serii jest lepszy. Nie kupię ponownie.
2. Avon Naturals odżywczy szampon żółtko i drożdże - pozostawiał włosy przyjemnie miękkie i gładkie ale miałam po nim łupież. Nie kupię ponownie.
3. Nivea odżywka nawilżająca Hydro Care - mało wydajny, ale przyjemny produkt. Spodziewałam się jednak większego nawilżenia, czy wygładzenia włosów. Lubie produkty Nivea, ale tego ponownie nie kupię.

Hair:

1. Avon Advance Techniques Moroccan argan oil hair conditioner - quite nice product, though these Avon conditioners are not quite my type. My hair were soft and nice in though, but I didn't notice nourishing abilities of the oil.  I got it out of curiosity. Shampoo from this line is better. Will not buy again.
2. Avon naturals conditioning shampoo yeast &egg - it was leaving the hair soft and smooth, but it cause dandruff on my scalp. Will not buy again.
3. Nivea Hydro Care hair conditioner - good, but not very efficient product. Though I was expecting more moisture or smoothness. I like Nivea products, but I will not buy this one again.



Ciało:

4. Avon Senses żel por prysznic Reflection - bardzo podoba mi się jego zapach, z resztą jak większości żeli Senses. Dobrze się pieni, myje, jest wydajny, chociaż może nieco wysuszać skórę. Kupię ponownie.
5. Avon Care glicerynowy krem do rak - co jak co ale kremy do rak Avonu z linii Avon Care lubię i to nie jest pierwsze opakowanie. Dobrze chroni, nawilża, zmiękcza skore. Potrzebuje trochę czasu na wchłonięcie, ale mi to nie przeszkadza, gdyż używam głownie przed snem. Kupię ponownie.

Body:

4. Avon Senses Reflection shower gel - I really like the scent... just like most of this gels anyway. It foams well, washes and is quite efficient. I can dry the skin a bit though. I will buy again.
5. Avon Care glycerin hand and nail cream - I must say that I really like Avon Care hand creams and it is not the first tube I have used. It moisture well, protects and softens the skin. It needs a bit time to absorb, but it doesn't bother me as I use it mainly before I go to sleep. I will buy again.



Twarz:

6. Avon Naturals miód i mleko scrub do twarzy - delikatny, gruboziarnisty, gesty i ładnie pachnący. Trochę za delikatny jak dla mnie, ale twarz jest po nim gładka i nawilżona. Nie kupię ponownie. Wole mocniejsze peelingi.
7. Dermacos anti-acne krem normalizujący na noc - świetny krem! Zbieram się i zbieram z jego recenzja i zebrać się nie mogę. Jest rzadki i lekki ale świetnie nawilża nawet zimą. Zapach bardzo delikatny, jakby cytrusowy... Zdecydowanie kupię ponownie.
8. Avon balsam do ust - nie pamiętam co to za seria, bo ja zawsze muszę pozdzierać naklejki, ale zapach i smak jego jest tak paskudny, że nie dałam rady go skończyć. Nie kupię ponownie.
9. Na koniec kilka próbek też z Avonu: 
- krem na noc Solutions - za tłusty dla mnie
- krem CC - lekkie krycie, na lato by się nadawał, ale ja i chyba i tak pozostanę przy kremie i podkładzie osobno
- podkład Ideal Flawless Ivory - ten mi się spodobał i już kupiłam buteleczkę.

Face:

6. Avon Naturals milk and honey face scrub - delicate, thick, smelling nice and with large particles. A bit too gentle for me but it leaves the face soft and smooth. I will not buy again. I prefer those rough ones.
7. Dermacos anti-acne night cream - amazing product! I am gonna write a review on it, but just cant get my a** to it. It is runny and light, but gives a great moisture even in winter. Very delicate scent reminds me citrus fruits. I will definitely buy it again.
8. Avon lip balm - I don't remember which one was it and I tend to remove all the stickers :p
But the smell and taste was so nasty that I didn't manage to finish it up. I will not buy again.
9. And last but not least a few samples from Avon:
- solutions night cream - far too greasy for me
- CC cream - light coverage and nice moisture level, would be ok for summer, but I think I'll stay with cram and foundation separately
- Ideal Flawless foundation in Ivory - that one I liked and already got a full bottle.

Najlepszy produkt: zdecydowanie krem Dermacos.
Najgorszy produkt: balsam do ust Avon

Best product: definitely Dermacos face cream.
Worst product: Avon lip balm.

To koniec. Jak się jeszcze dzisiaj uwinę, to wrzucę lutowe denko tez... bo potem czekają posty zakupowe :D

That's all. If O manage I will post February empties as well... cause after that its the shopping posts are in line :D

10 komentarzy:

  1. Widzę, że używasz dużo produktów z Avon, ja jakoś mimo wielu prób nie mogę się do tej firmy przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam latwy dostęp do Avonu i nizsze ceny... tak jakoś wychodzi samo :p

      Usuń
  2. Też lubię zapachy żeli Avon Senses :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię żele Senses, choć ten zapach nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo avonowych rzeczy ;) akurat z tego nic nie miałam, ale ogólnie lubię ich żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten żel Sensses - jakoś szampony z AVON średnio mi służą a odżywki to już praktycznie w ogóle - ale denko fajne i jak zwykle sporo produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony Naturals od czasu do czasu lubię poużywać. Te z Advance Techniques powodują u mnie łupież.

      Usuń
  6. Niczego z twoich zużyć nie miałam, ale również bardzo lubię żele pod prysznic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie jestem sama z używaniem wielu produktów z avonu. Teraz zachwycił mnie żel pod prysznic o nazwie my moment o ile się nie mylę.
    Wypróbuj kremy anew z avonu. Te co mam są rewelacyjne! Skóra po nich jest cudowna w dotyku jak "pupcia noworodka" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kremy Anew :) Najbardziej mi pasują te E-Defence własnie i różowe Vitale.
      My moment nie miałam.

      Usuń