Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.03.2014

Wiosenna lączka. Spring meadow.


Na chwile porzuciłam naklejki wodne i wyciągnęłam farbki akrylowe :)

Just for a little bit i set aside water decals and took out my acrylic paint again :)



Bazą jest tu biały lakier Golden Rose Paris 04, który zadziwił mnie swoimi właściwościami. Będzie o nim osobny post. Gdy just wysechł za pomocą folii spożywczej (metoda saran wrap) nałożyłam odrobinę Cliché Topazio. Reszta to już farbki i pędzelki :)
Całość pokryta top coatem.
Z kwiatków rozpoznaję tylko fiolki, z których jestem bardzo dumna i łubin. 



For the base I used white polish Golden Rose Paris 04. I will have a separate post ready about it, as it is surprisingly good. When it dried i applied a little bit of blue Cliché Topazio using cling film (saran wrap method). all the rest are acrylic paints and brushes :)
I can only recognize violets, that I am very proud of and lupine.



I teraz mam do Was maleńką prośbę :)
Ten manicure bierze udział w konkursie organizowanym przez Nailpolis. Będę ogromnie wdzięczna za oddanie na niego głosu O TU.
Codziennie można oddać jeden głos.

And now I have a little request for You :)
This manicure is participating in a competition organized by Nailpolis. I will be very grateful for voting for me RIGHT HERE.
You can vote once every day.



Dziękuję!
Thank You! 

33 komentarze:

  1. Piękne zdobienie! Czuję się jakbym była na łące!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna łąka! Wiosna pełną parą - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to juz tak na jutro ta laczka? jutro jest 1 dzien wiosny :) Przecudne. Musze kupic farbki, przymierzam
    sie i przymierzam i nie wiem gdzie je dostac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, to jutro :) Prawie trafiłam :p
      Ja używam zwykłych tanich farbek akrylowych w tubeczkach. Mozna je kupić w dziale papierniczym, czy sklepach dla plastyków. Ale co kolor to inne krycie i inna jakość.

      Usuń
  4. przepiękna łączka :) a serdeczny paznokieć to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna łączka! Podoba mi się, że jest na niej tak wiele różnych rodzajów kwiatów (co prawda z rozpoznawaniem jestem na bakier ale i tak widzę, że są inne :-P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz dar tworzenia takich cudnych wzorków :) piękna ta wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już oddaję głos bo mi aż dech zaparło jak czytałam z sama to namalowałaś - po prostu przepięknie pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna :D Bardzo pozytywna i wiosenna. Muszę w końcu spróbować saran wrap, bo to tło bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne pazurki;):)!!!! mega wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeboskie :D szczęka opada <3 idealna wiosna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosna na całego :) świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie ładnie i wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczułam tą trawę na bosych stopach^^ chcę już ciepełko...albo może niech poczeka aż schudnę do momentu aż będę mogła się obnażać:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę takie na swoich pazurkach! te kwiatki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oesu dzieło sztuki! przepiękna łączka!! :D
    głos oczywiście oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mi zapachniało wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne! Wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne wiosenne mani :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie.. I jak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mini obrazy! jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaleciało wiosną :D :P
    Cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Boziu co za cudności, jesteś niesamowita!
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. wiosenne zdobienia prócz zimowych(choć troszkę oklepanych) są moimi ulubionymi :D pięknie !

    OdpowiedzUsuń