Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.03.2014

Urodzinowy haul Kiko. Kiko birthday haul.


Jako ze wczoraj była bardzo ważna data,  a ja postarzałam się o kolejny rok musiałam zatopić smutki w lakierze :p
Bardzo chciałam kupić biały lakier (647 Gesomino) z nowej kolekcji Cupcake Kiko, ale akurat wszystkie wyszły. Złapałam zatem dwa inne - 655 Menta i 653 Glicine. Miętowy pokażę Wam wieczorem, bo własnie schnie :)

As yesterday was a very important date in a calendar and I got 1 year older again I decided to drown my sorrows in a nail polish :p
I really wanted to get the white Kiko Cupcake polish (647 Gesomino), but it was out. I got different two colours then  655 Menta i 653 Glicine. The mint one I'll show You this evening as it is drying right now :)



A w drodze do kasy zatrzymał mnie kosz z przecenionymi lakierami (1 euro). Uwielbiam Kiko!

And on my way to the cash point I was stopped by a basket with discounted polishes (1 euro each!). I adore Kiko!


364 Dark Crimson, 368 Burnt Orange, 337 Periwinkle Violet, 334 Dark Violet, 392 Jungle Green, 
315 Dark Mauve, 292 Light Grape

Sto lat dla mnie :D

Happy birthday to me :D

26 komentarzy:

  1. Sto lat i tysiąca lakierów :D :) Swoją drogą, strasznie zazdroszczę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego! :)))
    Z lakierami poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I od razu czuje się 10 lat młodsza ;)

      Usuń
  3. Wszystkie są rewelacyjne! :) A dla Ciebie wszystkiego dobrego kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Birthday! :)
    Nice haul! I love Kiko nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    Świetny haul, na pewno ci długo posłużą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sie zestarzeję pod koniec tego miesiąca :P Fajne te lakiery z "paprochami" i ten w kolorze mango bardzo mi sie podoba :) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego :* fajne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! :)
    A lakiery piękne - ja też uwielbiam Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja życzę dwustu ! :-)) Nie znam KIKO ale chętnie bym się z nią zapoznała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego - dużo zdrówka i wszystkiego co sobie wymarzysz :)
    A lakiery tak cudne i naprawdę w bardzo przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to sto lat! :) a lakiery super, zwłaszcza te pieguski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego co najlepsze :) ! piękne lakiery, zazdroszczę troszkę tych cupcake !

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat :) i zazdroszczę dostępu do KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego! i spełnienia marzeń! :*
    ojejuniu! same cudowności *.* gdzie Ty je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego ;) a lakiery cudowne ;) marzenie każdej lakieroholiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cupkake są boskie <3 a okazja cenowa wszystko usprawiedliwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te nowe lakiery, gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ci zazdroszczę tych piasków KIKO ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego:*
    Te nowe słodkie lakiery wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego :)
    Świetne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. te cupcake są boskie ;D pokazuj je na pazurkach szybko :)

    OdpowiedzUsuń