Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.03.2014

Trzymiesięczny haul. Three months haul.

Dzisiaj będzie dluuuugi, zbiorczy haul z ostatnich 3 miesięcy 
(nie licząc tych lakierów, 
które już pokazałam [klik] i [klik]). Zdjęcia robione na bieżąco, 
wiec żadnego porządku to nie ma. Część rzeczy przywiezionych z Polski, cześć zamówionych 
internetowo...

Today I have a looong combined haul from the past 3 months for You(not counting those two with nail polishes I have already showed You [click] and [click]). I was taking the pictures in a process so there is no order what s o ever. Some stuff I brought from Poland, some were ordered online... 


Miłego oglądania:
Enjoy:



Z lokalnych drogerii:

- Joanna Naturia szampon z miodem i cytryna przepiękny zapach...
już się skończył :p Będzie wiec w poście denkowym
- Ziaja Sopot Spa 30+ krem nawilżający - od dawna chciałam go spróbować
- Biały Jeleń żel do mycia twarzy za jakieś 4 zł :p
- Mus do ciała Tutti Frutti brzoskwinia i mango - musi pachnieć obłędnie

From local drugstores:

- Joanna Naturia shampoo with honey and lemon - amazing scent... and it's already over, so it will be in empties post as well
- Ziaja Sopot Spa 30 + moisturizing cream - I wanted to try it out for a long time
- Biały Jeleń face wash - i got it for about 4 zl :p
- Tutti Frutti body mousse peach and mango - it must smell amazing



I dalej...

- Soraya żel do higieny intymnej - bardzo fajny i gesty. Został u rodziców, żebym nie musiała wozić ze sobą butli za każdym razem
- Nivea odzywka do włosów Hydro Care - już się skończyła, i dobrego wrażenia na mnie nie wywarła
- Uroda Melissa płyn micelarny
- Fructis Vitamin Force szampon
- 2 lakiery Orly
- a z Włoch przyleciał do mnie Kiko (dzięki B. i M.)



And so on...

- Soraya intimate wash - nice and thick gel. I left it at my parents so that I don't have to carry the whole bottle each time I go there
- Nivea Hydro Care hair conditioner - it's already over and it didn't leave a good impression
- Uroda Melissa micellar
- Fructis Vitamin Force shampoo
- 2 Orly polishes
- and straight from Italy I got Kiko polish (thanks B. and M.)



Z Wrocławia przytargałam:

- Garnier płyn micelarny 3w1 - tak zachwalany i już wiem dlaczego. Polubiliśmy się :)
- Gliss Kur odzywka w sprayu
- Isana zmywacz do paznokci
- lakier piaskowy Essence
- I jakimś cudem przyplątał mi się tu krem pod oczy Avon Solutions

From Wroclaw I brough:

- Garnier micellar 3in1 - it is famous on blogs and I know why. We like each other as well :)
- Gliss Kur spray conditioner
- Isana nail polish remover
- Essence sand effect nail polish
- and I dunno how come I have Avon eye cream here



Z apteki internetowej (przy okazji innych zakupów)

- Szampon przeciw wypadaniu włosów Ziaja med
- Ziaja med tonik oczyszczający
- Ziaja med żel myjący
- Ziaja med krem do twarzy
- Ziaja krem nawilżający 25+ matujący
- i ostatnia Ziaja krem oliwkowy lekki (chociaż suchej cery nie mam, to nawilżenia potrzebuje)
- Perfect peeling gruboziarnisty

From an online pharmacy (ordering other stuff)

- Ziaja med anti hair-fall shampoo
- Ziaja med face toner
- Ziaja med face wash
- Ziaja med face cream
- Ziaja mattifying face cream 25+
- and the last Ziaja light olive cream (though I don't have dry skin it does need moisturizing)
- Perfecta face scrub



Z Avonu odebrałam zamówienia z 3, czy 4 katalogów:

- podkład Calming Effects Light Nude - niestety odcień ciemniejszy niż zwykły Nude i już poszedł do zwrotu
- farba karmelowy blond - będę przyciemniać moje blondasiowe włosy
- woda Femme
- pianka do mycia twarzy Clearskin
- emulsja do mycia twarzy Planet Spa
- od pieruna próbek nowych szminek
- i 4 te nowe szminki: Tender Mauve, Plush Plum, Tea Rose, Pure Peony



From Avon I picked up order from 3 or 4 catalogs

- Calmig Effects Light Nude - the shade was darker than normal nude. Already sent it back
- hair dye in Carmel Blonde - I am gonna make my blondie hair darker
- Perfumes Avon Femme
- Clearskin foaming mousse
- Planet Spa face cream cleanser
- lots of samples of the new lipstick
- and 4 full new lipsticks: Tender Mauve, Plush Plum, Tea Rose, Pure Peony



- Naturals odżywka bez spłukiwania
- Advance Techniques spray z olejkiem arganowym
- wielki balsam do ciała 
- wzmacniająca kuracja do włosów
- żel peelingujacy (pięknie pachnie!)

- Naturals leave-in conditioner
- spray with argan oil
- huge body cream
- strengthening hair treatment
- shower gel with peeing (smells amazing)



Zamówienie z Kiko (korzystając z darmowej wysyłki i fajnej promocji)

- szampon i odżywka do włosów zniszczonych działaniem słońca
- kolejne 6 lakierów: 242 Pearly Amethyst, 364 Dark Crimson, 803 Rose Coral, 326 Graphite Gray, 347 Dark Green, 438 Fascinating Burgundy
- i dwie szminki: Smart Lipstic 911 Watermelon  i Ultra Glossy Stylo 803 Pink Flaminngo (obie pachna jak ciasteczka waniliowe)


Ultra Glossy Stylo SPF15 803 Pink Flaminngo, Smart Lipstic 911 Watermelon

The oreder from Kiko arrived - I took advantage from the free delivery

- shampoo and conditioner after sun repair
- another 6 polishes: 242 Pearly Amethyst, 364 Dark Crimson, 803 Rose Coral, 326 Graphite Gray, 347 Dark Green, 438 Fascinating Burgundy
- two lipsticks: Smart Lipstick 911 Watermelon  and Ultra Glossy Stylo 803 Pink Flamingo (they both smell like vanilla cookies)



I jeszcze jakieś resztki, co to nie chciały być na poprzednich zdjęciach:

- Palmolive żel pod prysznic
- Avon krem do rak z masłem kakaowym
- Avon masło do ciała z masłem kakaowym
- lakier Essence
- żel do higieny intymnej Corine de Farme
- aceton (do czyszczenia płytek)

And everything else that didnt want to be on the previous photos:

- Palmolive shower gel
- Avon hand cream with cocoal butter
- Avon body butter with cocoa butter
- Essence nail polish
- pure acetone (to cleam my stamping plates)

Ufff... koniec. 

Pheww.. the end.

29 komentarzy:

  1. wow no jest tego trochę
    zaciekawiła mnie ziaja, szukam czego dobrego co mnie nie uczuli

    OdpowiedzUsuń
  2. Gigantyczny haul! Też niedawno kupiłam żel z Białego Jelenia. Jestem ciekawa jak się spisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haul spory i ciekawy czekam na info jak się sprawdziły kosmetyki z Ziaji i Biały Jeleń żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie z Ziai jestem zadowolona, wiec mam nadzieje, ze się nie zawiodę :)

      Usuń
  4. Spory haul :))
    Ciekawa jestem tej pianki do mycia twarzy z Avonu. Jak przetestujesz, może napiszesz coś o niej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Ale najpierw muszę skończyć żel z Biedronki.

      Usuń
  5. Raj! Wszystko bym przygarnęła a najbardziej serie Ziaja med. Niestety ja od lutego nie robię zakupów, zaciskam pasa...Stwierdzam jednak, że drobne zakupki na prawdę dają troszkę przyjemności :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam jak jestem w PL. Potem to tylko to co się kończy :) wiec minimalizm (wyjątkiem są lakiery)

      Usuń
  6. Ale nowości :)
    Niech Ci dobrze służą (te których jeszcze nie zdążyłaś zużyć ;) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie ten płyn z Białego Jelenia,może napisałabyś o nim? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminki mają piękne kolory. Niestety u mnie szminki Avon się zupełnie nie trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego.
    Musu do ciała z tutti frutti używam od niedawna ale jestem z niego bardzo zadowolona :). Widzę też mój piaskowy lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze... zapowiada się świetnie :)

      Usuń
  10. Gdzie dorwałaś produkt z Corine de Farme?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W markecie :)
      Ale ja nie mieszkam w PL

      Usuń
  11. Kiko piękny :)
    3w1 Garniera wszyscy chwalą, ciekawe czy ja bym go polubiła, bo ogólnie za micelami nie przepadam ;p
    Szminki avonowe śliczne, muszę sobie jakieś zamówić w końcu :) chociaż może poczekam na Twoje swatche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mam już porobione, wiec niedługo powinny się pojawić :)

      Usuń
  12. Kiko, kiko, kiko- piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zakupy, ciekawe kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ci się tego nazbierało :) najbardziej interesuje mnie Ziaja i cała kuracja antytrądzikowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tych zakupów, choć jak na 3 miesiące to może nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja chciałabym szmineczki zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomadki, chętnie zobaczę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te nowe zele do higieny intymnej firmy soraya z serii lactissima ! Sa naprawdę swietne ! Ja mam ten dla kobiet aktywnych i sprawuje sie bardzo dobrze. jest w wygodnym opakowaniu z pompka , jest wydajny, gesty, Dobrze oczyszcza, nie podrażnia jest odpowiedni nawet dla wrażliwych kobiet no i sprawia ze podrażnienia zaczerwienienia znikają :)

    OdpowiedzUsuń