Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.03.2014

Przegląd niedzielny nr 1. Sunday's recap nr 1.


Czyli co wpadło mi w oko :) Kolejność przypadkowa.
Oczywiście zapraszam na blogi, bo jest tam co oglądać.

Which is what caught me eye :) In random order.
Check out those blogs as there is lots of nice stings to see.






Ta seria postów miała się pokazać już w styczniu. Niestety czasami są rzeczy ważniejsze niż blog... choć nie należą do przyjemnych. Ale już jestem i mam nadziejęże o mnie nie zapomniałyście. Posty będą pojawiały się znowu regularnie.
Tak więc nie, nie zapomniałam o Was i blogu :) Cały czas zaglądam, czytam, chociaż mniej komentuje... na razie ;)

This series of posts was supposed to start back in January. Unfortunately  sometimes there are things more important than blog... though they are not necessarily nice. But I am back and I hope You didn't forget about me. Posts will show up regularly again.
And no, I didn't forget about You and blog :) I keep popping up I read, though I comment less.. for now ;)

17 komentarzy:

  1. Ostatnio tak właśnie myślałam że coś znikłaś i nic nowego nie dodajesz - dobrze że już wróciłaś i czekam na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się pazurki od daguszki :D, fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zajrzałam na te blogi! Prace rewelacyjne ;) Fajnie, że robisz takie post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej. Jak spojrzałam na tą sowę to mi szczęka opadła!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że już jesteś, pierwszy typ podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się wszystkie pazurki podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio zastanawiałam się gdzie się podziałaś - grunt, że już wróciłaś :)
    bardzo ładne zdobienia, wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  8. O ludzie :O jestem w szoku :) pierwszy raz znalazłam się w tego typu zestawieniu ;) Ależ mi miło :) W takim towarzystwie ;) WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko jednego bloga z tych wszystkich nie znałam ale warto było poznać :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tipsandtopcoat *.* Niesamowita grafika, no i kocham sowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w życiu by mi sie takie nie udało ;D śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. trzecie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że już wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I just saw this, and I am so honored that you loved my work, and especially so that I am featured with such lovely artists! Thank you!

    OdpowiedzUsuń