Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.03.2014

Przeglad niedzielny #2. Sunday's recap #2.

Oto przed Wami cudeńka stworzone przez inne blogerki :) Każde paznokcie wyjątkowe i inne. Każde mi się podobają i mam ochotę kopiować pomysły jak takie coś widzę ;p 
Które Wam się podobają najbardziej?

Here You have gorgeous nails from other bloggers :) Every single one is special and different. And I like every single one of them. When I see something like that I just wanna copy it ;) Which one do You 
like the most?


bottle-of-happiness - możesz być pewna, że takie coś też zmaluję :p
You can be sure I will make something like that too :p


willpaintnailsforfood

N.A.I.L March stamping 3
eeeeknailpolish





grunge matte brushstroke manicure

16 komentarzy:

  1. Te od eeeeknailpolish cudowne! Idealne na wiosnę, śliczne, pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ad. 1 - widziałam ten motyw kwiatków u Tamit i Marchewki, bardzo mi się spodobał :) Będę musiała spróbować też taki zmalować, ale znając życie to mi nie wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie były jak mnie nie było, będę musiała ich tam poszukać :)

      Usuń
  3. właśnie doszłam do wniosku, że nie umiem malować paznokci :D Wackylaki za kunszt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ochotę wykonać paznokcie, które zaprezentowała Eeeeknailpolish :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 2 są najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te posty :D można poznać nowe dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda są na tych paznokciach. ja tylko raz albo dwa razy przeciągnę lakierem i tyle a tu takie fantastyczne manicure.

    OdpowiedzUsuń
  8. trudno wybrać , wszystkie są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej ujęło zdobienie nr 1, no napatrzeć się wprost nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów genialne linki! Chętnie odwiedziłam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, też nie mogę się nacieszyć, dzięki!

    OdpowiedzUsuń