Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.03.2014

Porcelanowe kwiaty na paznokciach. Porcelain flowers on nails.

Czy te kwiaty nie przypominają Wam porcelany? Piękne są i aż żałuję, ze są jednorazowego użytku.

Don't those flowers remind You porcelain? They are so pretty that I wish they weren't singe use only.



Naklejki pochodzą ze sklepu Born Pretty Store i otrzymujemy je w jednym kawałku. Trzeba je sobie porozcinać i zaokrąglić na jednym końcu, aby pasowały do paznokcia. Obawiałam się wielkości pojedynczych kawałków, jako że mam dosyć szerokie paznokcie. Najwęższa jest stanowczo za wąska na mojego małego paznokcia. Użyłam wiec 3 szersze i nakleiłam je na 3 średnie paznokcie :) Duży plus za długość - wlascicielki dłuższych paznokci nic moje nie będą narzekały, ze nie pasują.
Na kciuka (na którego tez nie pasowała żadna naklejka) nałożyłam granatowy lakier Avon On Point Blue, a na małego zloty tez od Avonu Golden Vision aby pasował do brokatowych środków kwiatów.




Those decals come from Born Pretty Store and we get them in one piece. You have to cut the out, round one end to fit our nails. I was a bit worried about the size of single pieces as I have quite wide nails. And so the small one is far too tiny for my pinky. I used the three wide ones and applied them to my middle fingers :) A big plus for the length - girls with longer nails than mine cannot complain here.
On my thumb (no decal fits there too) I applied navy blue polish from Avon On Point Blue and on my pinky a gold one Avon Golden Vision to make it fir the glitter centers of the flowers.



W skrócie jak nałożyć takie naklejki wodne:
- wyciąć pasującą część z kartonika
- zdjąć wierzchnia folie (bardzo ważne, bo z nią nie przykleimy naklejki)
- zanurzyć naklejkę w wodzie na ok 20 sekund
- zsunąć cieniutka folie z kartonika
- najlepiej za pomocą pęsety nałożyć delikatnie na paznokcie
- poprzesuwać aby dobrze pasowała, można delikatnie naciągnąć, aby  pozbyć się zmarszczek (naklejkę łatwiej przesuwać, jeśli paznokieć jest lekko mokry)
- osuszyć wacikiem
- nałożyć top coat.



In a big shortcut how to use those water decals:
- cut them out from the sheet
- remove top layer of foil (important part, cause with it we wont be able to apply the decal)
- soak it in water for about 20 seconds
- slide it gently from a paper
- using tweezers apply on the nail 
- move the sticker on the nail to place it where we want it, you can gently stretch it to avoid wrinkles (it is easier to move it if the nail is a bit wet too)
- dry with a cotton
- apply top coat.



Pod te naklejki trzeba nałożyć jasny lakier, najlepiej biały, gdyż są one dosyć prześwitujące. Trzymają się w idealnym stanie kilka dni. Jestem nimi tak zauroczona, ze już zamówiłam inne kwiatuszki :)

It is good to apply a light, preferably white base under those decals, as they are quite see-through. They stay on the nails for a few days in perfect condition. I am so stunned by them, that I already ordered different flowers :)


Naklejki możecie nabyć w Born Pretty Store o TU. Radze się szybko decydować, gdyż maja teraz świetną cenę! No i wysyłka jest darmowa ;)

You can purchase those decals in Born Pretty Store right HERE. And make up Your mind fast, cause right now they are in awesome price! And the delivery is always free ;)



A jeśli spodobało Wam się coś w regularnej cenie, to z kodem BAVQ10 otrzymacie 10% zniżki.

And if You like something not discounted with this code BAVQ10 You will get 10% off.


BornPrettyStore 10% off

Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.



39 komentarzy:

  1. Ale cudne, ja czekam (już dość długo) na swoje zamówienie z tego sklepu m.in. z naklejkami wodnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jedyny minus, ze długo się czeka. Czasami ponad miesiąc... Ale chyba i tak warto poczekać :)

      Usuń
  2. Faktycznie, wyglądają jak wzory na chińskich porcelanowych filiżankach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! całość wygląda bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszne:) piękne jestem zauroczona nimi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to się zakochałam :D chyba sobie je sprawię ! cudowny mani !

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonałe porównanie do wzoru na filiżankach! wyglądają pięknie,mam własnie w planie kupić naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj. Jak dla mnie naklejki wodne to najlepszy rodzaj naklejek :)

      Usuń
  7. Jeju jakie cudne <3 Uwielbiam je ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu jejciu jak cudnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają cudownie - jak prawdziwa chińska porcelana, szkoda tylko, że jednorazowego użytku, aż szkoda nalepiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... szkoda, ze te arkusze nie są większe... takie przynajmniej na 3 razy. Szkoda je z paznokci zmywać :p

      Usuń
  10. do mnie wczoraj przyszło zamówienie z BPS i mam naklejki ale inne - te są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Budzi się we mnie sroka na takie widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj są cudowne! Ale znając moje szczęście też by nie pasowały na kciuk i mały :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tych kwiatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękności ^^
    takie wzory są po prostu świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny wzór tych naklejek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Złoto mi nie pasuje, może dlatego że nie przepadam za tym kolorem... ale naklejki... brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym zlotkem. Pewnie lepiej wyglądałby dodatkowy granatowy paznokieć, ale chciałam coś innego :)

      Usuń
  18. ni nie za bardzo sie podoba może dlatego że nie lubie kwiatów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na paznokciach zdecydowanie zyskują ;) Są przeurocze :D
    A i mam takie chińskie teleże w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany ! są naprawde piękne ! ale chcialam sie dowiedziec jak jeszcze z ta aplikacja ? trzeba równo i precyzyjnie wyciąć naklejke do kształtu paznokcia czy po naklejeniu samo się wykruszy i odlepi tam gdzie nie powinno i zostanie tylko na paznokciu ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie wykruszy. Trzeba wyciąć tak, aby pasowało. Z tym, ze te kwiaty są malowane na przezroczystym tle, wiec tam gdzie ich nie ma to nic nie widać, ze się krzywo wycięło :)
      Na wskazującym mam jeden kwiatek i jego wydzielam osobno. Mozna zostawić naklejkę dłuższą tak aby ładnie pokryła końcówkę paznokcia, a jak już się przyklei i doschnie to delikatnie odpiłować wystająca cześć pilniczkiem. Wtedy nałożyć top coat.

      Usuń
  21. no porcelana jak nic! :) śliczne te naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne naklejki :D filiżanki motyw jak nic :D

    OdpowiedzUsuń