Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.03.2014

Nowy domek :) New home :)

Nareszcie moje lakiery maja nowy domek!

Finally my polishes have a new home!



Długo czekałam na tego białego Helmerka, aż w końcu przytargałam pudło z Ikei i z wielka radością zabrałam się do składania. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię wszelkie DIY.

I was waiting for this white Helmer for white a while and finally dragged a box from Ikea and with joy started to assemble it. I dunno how about You, but I really enjoy all those DIY stuff.


W pierwszej szufladzie mieszkają lakiery 
czekające na swatchowanie. W pozostały pookładałam je wg firm - bo tak mi łatwiej. 
Zrobiłam sobie swoje, bordowe etykiety a wnętrze szuflad wyłożyłam specjalna folia tez z Ikei, dzięki której lakiery nie ślizgają się i nie wywracają.

In the first drawer live all the polishes that are waiting to be swatched. All the rest I sorted by brands - that's easier for me.
I made my own, dark red tags and the drawers are lined up with a special foil also from Ikea that stops the polishes from sliding and falling.

A na wierzchu leży sobie pudełko 
ze świątecznej limitki Kiko z piaseczkami. Nie mam serca ich powyciągać. Tak ładnie wyglądają....



And on top of it I have a Kiko box from their Christmas limited edition. I just don't have the heart to take them out. They look so nice there...



Jak mieszkają Wasze lakiery?

Where do You keep Your polishes?

34 komentarze:

  1. Ooo widzę, że Ty też ostatnio przeprowadzałaś swoje dzieci do Helmera :) Btw. też miałam zamysł, żeby w pierwszej szufladzie poukładać oczekujące na swatche, ale chyba by się nie zmieściły ;) Pudełko od Kiko jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie mieszczą :p Cześć mam na komodzie, żebym je widziała - takie naj najnowsze

      Usuń
  2. Mi też marzy się helmerek ale niestety póki co nie mam go gdzie wstawić :( A jak ta folia, którą masz wyłożone szuflady wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda tak:
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10109491/
      Jedna strona jest zupełnie gładka a druga taka babelkowa trochę. Nic się w szufladzie nie przesuwa a lakiery stoją jak je postawiłam :) Używam jej tez w szufladach w kuchni.

      Usuń
  3. Pomysł z szufladą tylko z lakierami do zeswatchowania jest bardzo dobry, podoba mi się :-) Ale nie zgapię, bo swatchy jako takich nie robię :-P Chciałabym już i swoje lakiery przenieść do ich domku (domek jest w domu rodzinnym a lakiery ze mną w mieszkaniu studenckim), móc je poukładać i patrzeć jak ślicznie wyglądają... zazdroszczę :-) A pokazałabyś może wnętrze szuflad? Co, gdzie i jak? Bardzo lubię oglądać lakierowe kolekcje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę jeszcze je ogarnę to zrobię takiego posta :) Niektóre szufladki są prawie puste a lakiery czekają na swatchowanie.
      Tez lubię takie posty oglądać :)

      Usuń
  4. Świetne mieszkanko dla lakierów, ja miałabym czym zapełnić chyba tylko jedną szufladę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z Kiko są piękne <3. A myślałaś przeliczyć dokładnie ile masz lakierów?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole dokładnie nie liczyć... ale chyba ponad 250 to już jest... :o

      Usuń
  6. też szukam fajnego domku dla moich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz ich sporo, to Helmer jest idealny! A jak mniej, to tez jest idealny, bo resztę szufladek można zagospodarować na inne duperelki :)

      Usuń
  7. Pudełko z Kiko wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie szkoda te kiko wyjąć;) A szufladka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery mają śliczne odcienie. A szafeczka jest ładna. Zaskakującą masz też kolekcje lakierów pozazdrościć ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No domek całkiem przyzwoity a Twoja ilość lakierów mnie przerasta :) Ale sam pomysł świetny sama z chęcią pooglądam co i jak mieszka w szufladach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje lakiery równiez mieszkają w białym Helmerze :) Równiez mam poukładane firmami, bo tak mi po prostu wygodniej. Kiedyś miałam je poukładane kolorami, ale to kompletnie nie zdawało egzaminu. A te piaski z Kiko cudownie wyglądają w pudełeczku...nie dziwię się, że nie masz serca, aby je stamtąd wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, żeby je kolorami ułożyć... ale mi się podoba jak jednakowe buteleczki stoją kolo siebie :) Taki mały bzik :p

      Usuń
    2. Dokładnie...też między innymi dlatego zmieniłam z kolorów na firmy :D Mogłaś pokazać wszystkie szuflady :D

      Usuń
  12. fajny domek, ale ja mam za mało tych cudów, żeby na nie szafeczkę kupować

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje mieszkają w kolorowych koszyczkach z biedry, poukładane kolorami :)
    Zazdroszczę Helmera, też by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne mieszkanko dla lakierów, moje póki co mieszą mi się w jednej dużej szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje lakiery mieszkają w pudełku po butach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super domek - też będę niedługo szukała podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje na razie mieszkają w spersonalizowanym pudełku po butach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kolekcja :DD
    Moje póki co mieszkają w pudełkach po butach, ale planuje im małą przeprowadzkę. Taki Helmer to fajna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudowna szafka, bajer
    przy takiej ilości lakierów musiała być:)

    OdpowiedzUsuń
  20. marzy mi sie takie mieszkanko dla moich lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja mam takiego :) Lakiery również ułożone firmami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam aż tyle lakierów :) Moje mieszczą się w pudełku po Glossybox :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo fajny domek dla lakierów :D ja jeszcze nie posiadam dużej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jeszcze nie mam aż tylu, żeby zapełnić helmer, i też nie do końca odpowiadałoby mi oglądanie lakierów z góry po nakrętkach. jak na moją ilość idealne są takie kosmetyczne wystawki, gdzie każdy lakier się pięknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń