Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.03.2014

Nie mogłam się oprzeć... I just cound't resist...

Gdy na blogach zaczęły się pojawiać swatche piaskowej kolekcji lakierów Cliché wiedziałam, że muszę je gdzieś dorwać... chociaż ten biały... 
Poszłam zatem do sklepu, który ma ich duży wybór i się okazało, ze jest cala kolekcja! Wszystkie 12 odcieni! :)

When the sandy collection from Cliché started to pop on blogs I knew I have to get them somewhere... or at least the white one...
So I went to the shop that has pretty big choice of them and there they had it! The whole collection. All 12 shades :)



No i cóż ja mogłam innego zrobić jak przygarnąć je wszystkie.
What else could I do than get them all?

Oto 6 kremowych...
Here You have 6 creme...




...i 6 brokatowych, cudnych paseczków. 
...and 6 glitter shades. 




Pierwsze testy już za mną i wszystkie mi się podobają.
I tested them briefly and I love them all.

Który chciałybyście zobaczyć jako pierwszy?
Which one would You like to see first?

26 komentarzy:

  1. o matko, ale cuda <
    jako pierwszy poproszę niebieski piaseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz :)
      Będzię jako pierwszy.

      Usuń
    2. podłączam się ^^

      Usuń
  2. poproszę biały-porównam ze swoim piaskowym Adosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białego Adosa tez mam, mogę od razu na paznokciach pokazać ;)

      Usuń
  3. łaaał, jaka kolekcja :)
    brokatowe są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm pokaż na pazurkach :) cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam nigdy takich kremowych piasków :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykle piaski, tylko bez brokatu ;)

      Usuń
  7. Te kremowe są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę piasków! chociaż srebrny wydaje się podoby do p2 strict, a zielony do Misslyn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z tych 2 nie mam. Zielonka jest jaśniejsza od zielonego Misslyn, ale zwykłego (był tu gdzieś na blogu). Za to ten brokatowy obok czerwonego podobny jest do Golden Rose Holiday 54 (tez pokazywałam)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć! Jakie cudowne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ciekawa jestem jak będą prezentowały się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spora kolekcja :) poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe a ty przygarnęłaś je wszystkie ;D no ale muszę powiedzieć że ładne kolorki , czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak: Jestes Szalona :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. o piękne. Prawdziwa z Ciebie lakieromaniaczka

    OdpowiedzUsuń
  17. o jakie ładne :D tego zielonego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko kochana ja to bym przez wieki zużywała tyle lakierów - ale prześlicznie się prezentują teraz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalona!!! :)
    Ja bym chciała zobaczyć ten bordowy kremowy :)

    OdpowiedzUsuń