Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.03.2014

Lody pistacjowe. Pistachio ice cream.


Coś mi tu nie wyszło jak powinno. W głowie inaczej to wszystko wyglądało... jakoś lepiej :p

Something is not working here as it should. In my head it all looked different... better :p



Do ślicznego piaskowego lakiery Kiko Cupcake Menta dodałam biały piasek Ados Texture Effect 01. 
Nie dodawałam żadnego top coatu, aby zachować chropowaty efekt obu lakierów. 

To the lovely sandy Kiko Cupcake Menta I added white sandy Ados Texture Effect 01. No top coat here - I dint wanna lose the texture effect of both polishes.




Nie jestem z tego mani do końca zadowolona i nie za dobrze czułam się z takimi paznokciami.
Co Wy o nim myślicie?

I am not completely happy with this mani and I didn't feel good with it on my nail.
What do You think of it?

25 komentarzy:

  1. nie rozumiem co tu nie wszyło ;p Dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś być zadowolona! Wyszło bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lody pistacjowe z bitą śmietaną ♥ Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piaseczek Kiko jest cudownyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marudzisz :P Mi się podoba to zdobienie, takie inne i oryginalne, jak pistacjowa babeczka z lukrem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło bardzo fajnie :) Nie ma co narzekać :) Ten lakier Kiko jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż chce się lodów :D Jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. na miniaturce wyglądały trochę jak puzzle. Świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ten mani się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podobają mi się te cupcake z kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda cudownie! Jak tylko mi się uda, to zgarnę całą kolekcję, a ten w pierwszej kolejności :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne mani, zazdroszczę zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się wydaje ten mani bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, umrę przed monitorem mojego lapka, tak bardzo zakochałam się w tym lakierze cupcake :( ehh chciałabym kilka z nich <3 zdobienie przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  18. ajjj aż mam ochotę te pazurki zjeśc :D śliczne mani i takie smakowite :D

    OdpowiedzUsuń