Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.03.2014

Lemax - róż z maczkiem. Pink with poppy seeds.

Pamiętacie jeszcze te Lemaxowe marmurki?

Do You still remember those spotted polishes from Lemax?



Jest to największy lakier jaki posiadam, bo ma aż 18 ml! Buteleczka wygląda jak malonowe lody w waflu :)
Sam lakier jest bardzo ładny i przyjemny w obsłudze. Nosiłam go na paznokciach 2 miesiące temu i jakoś o zapomniałam zdjęciach... wydaje mi się, że nałożyłam 3 cienkie warstwy. Te maleńkie drobinki są świetne i nie ma problemu, aby je równomiernie rozłożyć na paznokciu. Pędzelek plaski, równo ścięty nie za szeroki. 
Schniecie dosyć szybkie. Teraz żałuję, że nie kupiłam sobie białego. Czy są one jeszcze dostępne?
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This must be the biggest polish I own, it has 18 ml capacity! The bottle looks like a raspberry ice cream in a cone :)
The polish is so cute and easy to use. I think I wore it on my nails 2 month ago and I forgot about the photos... I believe I applied 3 thin coats here. Those tiny glitter is amazing and there is no problem with spreading it evenly on the nail. The brush is flat, cut straight and not too wide. Drying time is pretty fast. Now I wish I had bought the white one. Are they still available?
On photos: 3 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


33 komentarze:

  1. mam go i lubię - choć jak dla mnie biały jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są jeszcze dostępne ;) na allegro ostatnio widziałam, bo szukałam tych nowych neonowym marmurków, ale tych tam jeszcze nie ma ;)
    ja w zeszłym roku kupiłam cały zestaw marmurków, a malowałam do tej pory tylko jednym z nich, aż wstyd się przyznać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poszukać :) Bo biały mi się marzy.

      Usuń
  3. mam zaplanowaną na dziś notkę z nim ^^ bardzo lubię ta serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do dostępności to na pewno na allegro dostaniesz.
    Ja z marmurków posiadam tylko biały właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Ostatnio mam jazdy na marmurki i mogłabym mieć je wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mnie sie te lakiery kojarzą z cukierkami-irysami? Też mam jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Gdyby jeszcze miał taki karmelkowy kolor...

      Usuń
  7. Trzy razy mi zjadło komentarz.. Grr.. Nie wiem co się dzieje..
    W każdym razie mam je i to podwójnie (małe buteleczki kupione dawno temu z odpadajacymi pędzelkami) i duże kupione niedawno. Niestety te nowe są gorzej napigmentowane, ale za 2,45 zł to ja im mogę te 3 warstwy wybaczyć ;)

    Tu masz aukcję z nimi: http://allegro.pl/lakiery-pastele-neony-duze-18ml-2-45zl-promocja-i4066924344.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są te okrągłe tez :) Dzięki!
      A ja szukałam po nazwie Lemax i były takie w prostokątnych buteleczkach i nieco drożej. W sumie mi 3 warstwy tez nie przeszkadzaj, jeśli lakier szybko schnie i nie robi się z niego plastelina na paznokciach.

      Usuń
  8. Lemaxy są popularne od jakiegoś czasu,ale nigdzie stacjonarnie nie mogę na nie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i dość często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj piękny jest, uwielbiam takie niecodzienne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba go mam.. Tylko że w innej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam 3 kolory a żadnym nie malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marmurki wracają do blogowych łask :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ostatnio dostałam wszystkie 5 marmurków od Promoto bo o nie zapytałam mejlowo, ale mniejszej pojemności :)
    boski słodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest, też go mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam wszystkie 5 i uwielbiam, są po prostu piękne i za tą cenę nic nie można im zarzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te marmurki są super, uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o! ja właśnie też poluję na biały, ale nigdzie go nie mogę dorwać ;)
    mam tylko cytrynowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam dziś ten lakier na paznokciach - i tak jak piszesz fajnie wygląda jak się nałoży 3 cienkie warstwy zresztą ten mój dość rzadki jest a i trwałość niczego sobie 3 dnia mam odpryski ale to przez nieuwagę :)

    OdpowiedzUsuń