Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.03.2014

Koronkowy mix. Lace mix.


U mnie znowu naklejki wodne :)

I'm gonna show You water decals again :)



Tym razem trochę z nimi pokombinowałam. Naklejki są w formie długich pasków i gdyby były nieco szersze, to pewnie nakleiłabym je na wszystkie paznokcie w całości, ale nie są. Szerokość pasuje jedynie na mojego najmniejszego paznokcia. Na pozostałe porozcinałam je na węższe paseczki. Dodałam też czarne cyrkonie i gotowe.
Różowy lakier to pokazywany nie tak dawno Essie We're in it together. Ciemny róż to Cliché 1º Beijo. 
Całość pokryta top coatem NYC Turbo Dry Top Coat.



This time I was messing a bit with those . They come in a form of long trips and if they were wide enough I would apply them on all nails as a full nail decal. But they are not. They only nail that they fit on was my pinky. For the rest of the nails I cut them into even smaller strips, added some black zircons and that's it.
The light pink polish is Essie We're in it together. The dark pink is Cliché 1º Beijo. 
Everything sealed with NYC Turbo dry top coat.



Naklejki możecie kupić w sklepie Born Pretty StoreTU macie bezpośredni link. Na arkuszu znajdują się 4 identyczne paski o wymiarach 6.3 x 1 cm (jeden pasek już zużyłam zanim zdążyłam zrobić zdjęcie)
Naklejki są bardzo cienkie i świetnie przylegają do paznokci. Nie odstają, a brzegi nie odznaczają się. 

You can purchase those decals in Born Pretty StoreHERE is the direct link to those. On the sheet there are 4 identical trips with the dimensions of 6.3 x 1 cm (I already used one stripe before  took the photo)
The stickers are very thin and they stick to the nail very well. Nothing sticks out and the edges are invisible.



A jeśli spodobało Wam się coś więcej, to z kodem BAVQ10 otrzymacie 10% zniżki. 
Wysyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa.

And if You like something more with this code BAVQ10 You will get 10% off.

Standard shipping is always free.


BornPrettyStore

Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


18 komentarzy:

  1. Ale ja kocham koroneczki! A tutaj wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sposób na wykorzystanie takich naklejek, bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt! zupełnie jak stempelki ;) śliczny róż!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie je wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się takie ,,rozbicie" koronek. Naprawdę pomysłowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam koronkę z folii transferowej ale jeszcze nie bardzo umiem się nią obsługiwać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronkę z folii tez już pokazywałam. Chyba nawet dwa razy :) Bardzo fajnie wygląda na jasnym lakierze.

      Usuń
  7. Super pomysł:) Ale Essiak jaki ma śliczny kolorek *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te naklejki, podoba mi się to jak je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koronki w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie to wszystko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przemyślany efekt, piękny :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham naklejki wodne ;) fajnie je pocięłaś ;) wyglądają bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o ślicznie :D na jasnym rózowym te naklejki są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koronki na paznokciach. Są super ! :)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne ! najmniejszy najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń