Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.03.2014

Kiko - Cupcake 655 Menta.


Nowa kolekcja lakierów Kiko wygląda jak posypka do ciast :) Nazwa Cupcake świetnie tu pasuje.
Kombinowałam jak dobrać się do tych lakierów. Zazwyczaj zamawiam je w sklepie online, ale w Portugalskiej wersji (bo tu mieszkam) ich nie było, nie wiedzieć czemu. 

The new Kiko collection looks like a cake sprinkles :) The Cupcake name suits it perfectly.
I was trying to figure out how to get my hands on those polishes. Normally I order them online, but in Portuguese shop (as that's where I live) there are not available, dunno why.



Potem dowiedziałam się, że są te lakiery w sklepie Kiko w Lizbonie, ale też mi jakoś nie po drodze, tym bardziej, że chciałbym tylko 2 kolory.
Nawet nie wiecie jak mi się paszcza otworzyła, gdy zobaczyłam nowy sklep Kiko nie tak daleko ode mnie w centrum handlowym :) (do dziewczyn mieszkających po drugiej stronie Tagu - poszukajcie sklepu w Almada Forum... jeśli ktoś taki mnie tu czyta)

Then I found out that they are available in a Kiko shop in Lisbon, but it was not too keen to go there just to get two bottles.
You cannot even imagine how my face looked like when I saw a new Kiko shop not so far away from me in a shopping center :) (to the girls that live on the other side of Tagus river - have a look in Almada Forum shopping center... if anyone from here reads me )



Dzisiaj zatem pierwszy z dwóch cudnych piaseczków.
Kolor miętowy z tych bardziej zielonych mięt z granatowym i czerwonym piaseczkiem. Tych drobinek jest znacznie więcej niż w tych zwykłych piaskach Kiko, z czego ja się bardzo cieszę. Lakier jest zupełnie matowy, kryje przy 2 warstwach, schnie dobrze. Chociaż druga warstwa może pozostać miękka przez dłuższy czas i łatwo ja zedrzeć. 
Pędzelek płaski i średnio szeroki.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)

So, today the first of the two polishes I got.
This mint in more from the green side with navy, red and mint sand. It has much more of the sand particles than the normal Kiko sandy polishes and I am very happy about it. It is completely mate opaque in two coats, drying time is ok, though the second coat can stay soft for a bit and it easy to scratch it off.
The brush is flat, medium wide.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)





Pozostałe kolory:
Other avaliable colours:

647 Gelsomino
648 Ananas

649 Albicocca
650 Pesca
651 Fragola
652 Lilla
653 Glicine
654 Anice
655 Menta
656 Pistacchio




47 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda :)
    Chętnie przygarnęłabym kilka kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ! to chyba najpiękniejszy lakier jaki kiedykolwiek widziałam ! i do jeszcze piasek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo a myslałam, że żadne piaski mnie już nie zaskoczą :) Fajny, taki inny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ;) Chcialabym mieć dostęp do Kiko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Szczęka opada! Chyba pierwszy raz jakiś lakier mnie tak zachwycił od pierwszego spojrzenia! Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojacie :D jest przeprzepiękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, jeszcze nie widziałam niczeg podobnego <3 apetyczny bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa! Myślałam, że to zwykłe lakiery paprochowe, a to piaski. Świetne! Pierwszy raz takie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paprochowe :D haha
      Piaseczki jak się patrzy :)

      Usuń
  9. ehh cudo :( szkoda że nie mam do nich dostępu z pl :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna zamawiac je na stroni Kiko http://www.kikocosmetics.com/ ale z tego co widzialam, to tych tam nie ma... moze jeszcze. No i wysylka taka troche droga jest.

      Usuń
  10. Bardzo fajny, taki inny:) A myślałam że w kwestii piasków juz nic nowego nie wymyslą:D

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki!!!! super na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalny jest ten lakier! Z przyjemnością przygarnęłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się! :) Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny, faktycznie wygląda jak posypka do ciastek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! lubie mietowe lakierz

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo rety taki piękny jest! zazdroszczę dostępu do nich :) można wiedzieć w jakiej są cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4,90 euro. Trochę drogie jak dla mnie. Poczekam, może stanieją wtedy skusze się jeszcze na 2 :p

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Hehe.....tez bedziesz je miala....

      Usuń
  18. o jejku, ale piękny ^^ wszystkie bym przygarnęła *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaa, zjem, zjem zjem Ci paznokcie:] Chce je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam focha na Polskę... jak coś jest fajne, to albo u nas tego nie ma, albo kosztuje 2 razy więcej :< ta seria jest zajebista <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chilli...nie musisz miec focha....chcesz dostep do kiko? Pisz

      Usuń
  21. jest piękny!! zazdraszczam ;) tak samo jak kiko niedaleko Ciebie. oh jak mi się marzy ten sklep gdzieś niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. denerwujesz mnie! :D kurde jaka fajna seria lakierów noo...chcę!
    tylko gdzie ja je znajdę,ech :D ten ananasek żółty mnie pociąga najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :p
      Ananasek tez był ładny.... ;)

      Usuń
  23. Boski! Żądam Kiko w Polsce! Teraz, zaraz! ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się kojarzy kremem , aż chce się zjeśc ten piaseczek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No przepiękny taki lukrowaty - cukierkowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale oryginalne wykończenie! tak ostro wygląda ta struktura - czy nie drapał na żywo? bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę drapie... ale nie haczy.
      Końcówki paznokci mogą mocniej drapać gdy lakier jest świeży (ale suchy). Przy normalnym użytkowaniu dłoni te odstające poza paznokieć drobinki się ścierają i już nic nie drapie. ale faktura jest znacznie ostrzejsza niż w innych piaskach jakie mam.

      Usuń
    2. no właśnie na taką wygląda :) ale to jest właśnie oryginalne :D

      Usuń
  28. wygląda jak posypka! mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurczę, nieźle poszaleli z fakturą, wyraźna! :D ale pewnie zdjęcia z bliska trochę wyolbrzymiają :) bardzo ciekawy jest. I kolorystycznie super.

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda naprawdę fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda cudnie :D, ale zdjęcie ostatnie, to przybliżone na maxa jest przerażające :D

    OdpowiedzUsuń