Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.03.2014

Kiko - Cupcake 653 Glicine


Kolejna, po mięcie [klik] babeczka od Kiko. Tym razem cudny, jasny błękit z ciemniejszymi niebieskimi i czerwono-pomarańczowymi  drobinkami. Piasku w tym lakierze jest bardzo dużo i dzięki temu mamy tu bardzo mocny piaskowy efekt. Zaraz po wyschnięciu końce paznokci mogą trochę drapać. Jeśli to Wam przeszkadza, warto delikatnie wygładzić je pilniczkiem. Lakier jest całkowicie matowy.
Schniecie mogłoby być lepsze. Przyzwyczaiłam się, że piaski schną migusiem. Tu trzeba poczekać trochę dłużej. Pędzelek plaski i bardzo puchaty. Kolorowe drobinki równomiernie pokrywają paznokieć. 
Bardzo ładny, letni kolor :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Another, after the min [click] cupcake from Kiko. This time it's a nice, light blue with darker blue and red-orange particles. There is so many of those sandy bits inside that we get quite rough surface. Right after the polish dries the ends of our nails can be a bit scratchy. If that bothers You, just gently smooth it out with a nail file. This polish is completely matte. Drying time could be a bit better. I guess I am used those those fast drying sand polishes. Here You will have to wait a bit longer. The brush is flat and fluffy. All the colorful bits are evenly spread on the nail.
Such a nice summery shade :)
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Pozostałe odcienie piasków Cupcake:
Remaining shades of Cupcakes:

647 Gelsomino
648 Ananas

649 Albicocca
650 Pesca
651 Fragola
652 Lilla
653 Glicine
654 Anice
655 Menta
656 Pistacchio



32 komentarze:

  1. świetny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, muszę spróbować!
    Zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz ogromnego smaka na te babeczki! boskie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba efekt jaki daje ten piasek na paznokciach. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę chcę chcęęę go bardzo! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten już na szczęście nie podoba mi się aż tak jak miętowy ;) bo jakoś te czerwone drobinki mi tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ten własnie bardziej podoba, chociaż miałam go nie kupowac :p

      Usuń
  7. Niespotykane połączenie kolorów, no i w tym wykończeniu.. jak dla mnie super :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Wszystkie są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki on śliczny :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no fajny, ale ja sobie zamówiłam 3 inne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam, aż pokażesz swoje :)

      Usuń
  11. baaardzo przypadł mi do gustu efekt i kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, Niesamowity.. Po prostu nie mogę się napatrzeć.. Przygarnęłabym wszystkie kolorki z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka nie moja, ale lakier godny uwagi :) Chętnie wypróbowałabym te w cieplejszych odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, ale tylko ze względu na te pomarańczowe drobiny, dają ciekawy efekt:).

    OdpowiedzUsuń
  15. boski *.* jestem w nich szalenie zakochana !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ciekawy ten lakier! Bardzo intrygujący i zachęcający! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podoba ta seria,mam nadzieję że choć jeden kiedyś wpadnie w moje łapy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie ciekawe wykończenie
    z takim się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzedni, jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajowy jest! baaaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam! Wygląda co najmniej smacznie :D

    OdpowiedzUsuń