Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.03.2014

Golden Rose - Paris 04.


Mam dla Was dzisiaj czystą, kremową biel o bardzo ładnym połysku. O dziwo tez całkiem dobrze kryje. Na zdjęciach widzicie 2 średnio grube warstwy. 
Gdzieniegdzie widać niewielkie prześwity, ale jeśli chcecie biały lakier jako bazę pod stemple czy inne wzorki, to w zupełności wystarczy.
Schnięcie drugiej warstwy mogłoby być lepsze, pierwsza wysycha dosyć szybko. 

I have a clean, creamy white polish for You today. Whats surprising it gives quite a good coverage too. On photos I have 2 medium thick coats. In some paces you can see some tiny patches, but if You wanna use it as a base for stamping or any other type of decoration it will do.
Drying time of the second coat is a bit long, the first one dries good. 



Co mi się nie podoba w tych lakierach Golden Rose to ich niezbyt długi i wąski pędzelek. Aby pomalować kciuka muszę maczać go w lakierze dwa razy. Gdyby nie to, byłoby całkiem nieźle.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)

What I don't like about those Golden Rose polishes is the brush - thin and short. To polish my nail I need to dip it in a polish twice. Other than that it quite a good one.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Macie swój ulubiony biały lakier godny polecenia?

Do You have Your favorite white polish worth recommending?

28 komentarzy:

  1. ech,a ja nigdy nie umiem pokryć paznokci bielą tak, żeby nie było prześwitów. u Ciebie wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to zależy od lakieru wszystko. Miałam kiedyś taki z Avonu, to mogłam i 4 warstwy nałożyć a dalej były prześwity i nie chciał schnąc....
      Tym idzie dużo łatwiej :)

      Usuń
  2. o, mi właśnie potrzeba jakiejś nowej bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim numerem jeden wsrod białych jest GR :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi dobrego białego lakieru. Mam z Wibo jeden ale krycie nawet przy dwóch warstwach jest marne. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ;) a ja właśnie szukam dobrego białego lakieru :) może jutro coś znajdę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie kryje... szczerze mówiąc to chyba bym go w ciemno nie kupiła, bo mam kiepskie zdanie o kryciu tych lakierów... a tu jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w ciemno w malej drogerii, gdzie dużego wyboru nie było ;p

      Usuń
  7. Kocham białe paznokcie, dla mnie są alternatywą dla czarnych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kochany biały lakier to Selective 04 też od GR :) jestem za tym żeby zmienili pędzelki w Pariskach bo są nie fajne, a kolorki są tam super

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna ta biel! w razie czego będę o niej pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle osób go zachwala że w końcu muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja następny jaki kupię biały to właśnie ten, bo już któryś raz słyszę o nim dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel na paznokciach podoba mi się od dawna, ale sama dalej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogłam się przekonać do bieli na paznokciach ale ta jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam ten lakier, uwielbiam jasne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubię tej serii ze względu na pędzelek...
    polecam biel z serii z proteinami z nr 242, ja już chyba 5tą jej buteleczkę zużywam, a jak w butelce zostaje 1/3 lakieru to jest idealną bielą do stempli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O....dobrze wiedzieć :) Brakuje mi dobrze stemplującego się białego lakieru :)

      Usuń
  16. Z tej serii mam szary lakier i kolorystycznie go uwielbiam ale wnerwia mnie że szybko odpryskuje choć ja ostatnio lubię co dwa dni kolor paznokci zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przydałaby mi się taka biel, pod pękacza szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały lakier zawsze kojarzył mi się z korektorem:) Ale tutaj wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna biel, też nie lubie tych pędzelków, dobry biały lakier mialam kiedyś z inglota, dobrze sie nim french malowalo, teraz mam z sally hansen extreme wear i daje rade

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny kolor :) masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń