Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.03.2014

Essie - 240 We're in it together.

Ależ z tego lakieru cukiereczek :)

This polish is such a candy :)



Różowiusi lakier z milionem drobniutkich niebieskich i różowych drobinek. Aplikacja zupełnie bezproblemowa. Konsystencja z tych gęstszych i dwie warstwy zupełnie wystarczają aby równo i bez prześwitów pokryć paznokcie. 
Pędzelek bardzo szeroki i puchaty. Ja takie lubię, chociaż mogły buc mniej puchaty, a bardziej plaski. Myślę, że wąskie paznokcie pomaluje jednym ruchem :)
Schniecie dobre. Trwałości nie powiem, bo zmieniam lakier po 2-3 dniach. Przy zmywaniu te drobinki nieco stawiały oporu, ale można dać sobie z nimi rade.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



So pinky with billion of pink and blue particles. The application went smooth. Consistency is rather thick and two coats are absolutely enough for a full opacity.
The brush is very wide and fluffy. I like this type, but it could be a bit less fluffy, more flat. I think think on more narrow nail You could apply polish with just one move. :)
Drying time is ok, I will not tell You how long it lasts on nails and I change polish every 2-3 days. Those particles were a bit tough to remove, but nothing impossible.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)





30 komentarzy:

  1. Prześliczny, taki dziewczęcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale uroczy! Baaaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda, drobinki zdecydowanie dodają mi uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale skojarzył mi się ze ślubem. Taki idealny lakier dla panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładniutki cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny słodki kolor :) Widzi mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny delikatny lakier ja teraz na malinowo pomalowałam pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A zastanawiałam się nad nim podczas ostatnich zakupów:). Śluczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy odcień, chciałabym go kiedyś mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki słodziak, drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny odcień, idealny na wiosnę :) Z chęcią bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny delikatny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100% cukru w... cukrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny duet różu z tym błyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. drobinki ile tych drobinek :D juz kocham ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No cudo :) przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko! :) ale uroczy lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny :) drobinki przeurocze, no i 2 warstwy - nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki delikatny...piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny, subtelny kolorek, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. mam bardzo podobny z GR i jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń