Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.03.2014

Color Club - Age of aquarius.

Taki śliczny lakier, a tak ciężko się z nim pracuje. Może to tylko mój egzemplarz.... wszak nowiusi już nie jest.

Such a gorgeous polish and so hard to handle. Or maybe its just my one as it is not new anymore.



Kolor turkusowy mocno wpadający w zielony. Nie wiem czemu większość swatchy w sieci jest taka niebieska. Krycie trochę słabe, gdyż potrzebuje 3 warstw. No i lubi smużyć. Wysycha w dobrym tempie, ale nie błyszczy. Jest jakby satynowy. Potrzebny jest tu top coat.
Pędzelek wąski i niezbyt długi. Przypuszczam ze aplikacja byłaby dużo łatwiejsza, gdyby był bardziej puchaty i nabierał więcej lakieru.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



It is a turquoise shade with strong green tones. I dunno why most of the swatches online is so blue. It is not very opaque and it needs 3 coats. And it likes to smudge. It dries in decent time, but not to a glossy finish. Needs a top coat.
The brush is thin and not very long. I think that the application would have been much better if it was bigger to hold more polish.
On photos: 3 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



19 komentarzy:

  1. Przyjemny kolor, właśnie dzisiaj zastanawiałam się z jakimi by taki turkusowo-zielony fajnie grał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam też taki w swej kolekcji i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuu, zawsze mi się taki kolor kojarzył tak.. "szpitalnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :) Szkoda, że taki wymagający w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosnę idealny, ale szkoda, że taki trudny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor ja póki co staram się zużyć te lakiery co posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio miałam też zielony na paznokciach, kilka pierwszych godzin nie mogłam się wogóle przyzwyczaić, ale jakoś dałam rade;) Ten Twój zdecydowanie fajniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszelkie zielenie na paznokciach :)

      Usuń
  8. ale słabe krycie... ale kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że potrzebuje tak wielu warstw, zwykle nie mam czasu na aż tyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam miętkę z Kiko, która też lubi smużyć i potrzebuje 3 warstw do krycia.
    Ale kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajowy kolor, szkoda tylko, że są prześwity

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten lakier :) U mnie też potrzebne są trzy warstwy :)

    OdpowiedzUsuń