Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.03.2014

Color Club - 867 Love 'em /Leave 'em

Kolejny lakier Color Club. Ale ten jest zupełnie inny niż pokazywany wczoraj Age of Aquarius. 

Another Color club nail polish. But this one is completely different that Age of Aquarius that I was showing You yesterday.



Malowanie paznokci tym egzemplarzem to czysta przyjemność, pomimo że pędzelek jest nadal wąski i krotki. Konsystencja z tych rzadszych, ale jest przyjemnie kremowa. Nie smuży, szybko schnie a do pełnego krycia wystarcza 2 warstwy. Lakier błyszczy bez dodatkowego top coatu. No i ten śliczny, delikatny efekt holo :) 
Co mam Wam więcej napisać... mi się on bardzo podoba.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



It is a pure pleasure to polish nails with think lacquer, though the brush is still thin and short. The consistency is from the runny side, but is so creamy. It doesn't smudge, dries fast and it need 2 coats for full opacity. It dries glossy and doesn't need extra top coat. And just look at this lovely, delicate holographic effect.
What more can I write... I really like it a lot.
Oh photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




13 komentarzy:

  1. Całkiem ładny jest ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce zdjęcia nie przekonywał mnie, ale jak tu weszłam i go zobaczyłam z bliska to coś zupełnie innego, super, prezentuje się ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam za krótkie paznokcie ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie świetny efekt i kolor jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przypomina mi ten kamień piasek pustyni *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo podobny :) Nieco jaśniejszy i mniej rudy.

      Usuń
  6. piękny jest! płynne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się skojarzył z piaskiem :) bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się za bardzo, nie widzę go na swoich paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń