Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.03.2014

Cliché - Super Mulher

Na życzenie My roses nails i Olaa macie niebieski piaseczek Super Mulher (Super Kobieta). 

For a request of My roses nails and Olaa here You have the blue sand polish Super Mulher (Super Woman). 



Prawdę powiedziawszy w buteleczce podobał mi się on najmniej z całej reszty
[klik]. Wszystko przez zloty brokat, który jakoś nijak mi to do tego niebieskiego pasował.
Ale już podczas malowania coraz bardziej przypadał mi do gustu. Po pierwsze tego złotego brokatu nie jest wcale tak dużo. Po drugie szybko schnie. Po trzecie jego konsystencja jest bardzo przyjemna - kremowa, gładka. Nie czuć nic a nic brokatu, czy piasku. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Essence peel-off base coat)




To be honest it was the polish I liked the least from the whole collection [click]. It's all because that gold glitter that just for me doesn't fit much to this blue base.
But as soon as I started to polish my nails with it I was slowly changing my mind. First of all there not so much of the gold glitter as I though. secondly it dries pretty fast. And thirdly it has a lovely consistency - smooth and creamy. You cannot feel any of the glitter or sand in it.
On photos: 2 coats + base coat (Essence peel-off base coat)




Zobaczcie jak się mieni w pełnym słońcu.

Have a look how it sparkles in a full sun.



Bardzo chciałam zobaczyć jak będzie wyglądał z błyszczącym top coatem. I w tej wersji szalenie mi sie podoba :)

I was very curious to see it with chiny top coat. And in this version and really like it a lot :)




Piękny jest!!
It's beautiful!!

31 komentarzy:

  1. matko jedyna *.* jest przepiękny! dziękuję, że tak szybko go pokazałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest.... A miałam go nie kupować :p Wzięłam te, które mi się podobały i poleciałam do kasy. Kupiłam go przy drugiej wizycie w sklepie, żeby mieć cala kolekcje. Wcale mi się w butelce nie podobał :p

      Usuń
  2. Ależ on jest piękny! Z topem wygląda fenomenalnie!
    Cała reszta tych brokatowych też wygląda bardzo zachęcająco. Czekam na kolejne prezentacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda cudownie, uwielbiam niebieskości na paznokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie piękny piasek :D Całkowicie w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Idealny!! *-* zdecydowanie w moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa wygląda genialnie ! przepięknie błyszczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny! Genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny aż sama nabrałam na niego chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny!!! też taki chcę...

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, cudo, a gdzie go można dopaść?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny!!! Uwielbiam takie kolory! Niebieski ostatnio wraca u mnie do łask.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny! mnie bez topu bardzo się podoba, ale ja uwielbiam wszelkie niebieskości :) no a jak to jeszcze piasek to w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! Ty to zawsze masz takie skarby lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jej ^^ ja też dziękuję ^^
    przepiękny jest i mówię to ja - lakieromaniaczka nie przepadająca za niebieskościami ;)
    z topem też jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. On jest cudowny, cudowny! Gdzie te lakiery można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Portugalii :)
      Może pojawia się w najbliższym rozdaniu ;)

      Usuń
  16. wow, jest cudny! kolor, wykończenie - wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooooooooo ludzie... jaki piękny!!!!! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  18. jest absolutnie rewelacyjny! ach chciałoby się chciało :(

    OdpowiedzUsuń