Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.03.2014

Cliché - Selvagem


Dzisiaj pierwszy z kolekcji 12 piasków Cliché [klik]. Mocno wiosenna i mocno błyszcząca zieleń. Kusi mnie aby pokryć go błyszczącym top coatem. Gdy lakier był jeszcze mokry tak pięknie się mienił!

Today I'll show You the first out of 12 shades of Cliché sand collection [click]. It is very springy and very sparkly green. I am so tempted to apply some shiny top coat. When the polish was still wet it was so glistening! 





Na zdjęciu widzicie 2 warstwy i tyle w zupełności wystarcza. Lakier szybko schnie, chociaż druga warstwa może pozostać plastyczna przez pewien czas. Pędzelek szerszy niż w starszych lakierach Cliché (nareszcie!). Efekt piasku delikatny, nie haczy i nie drapie. Jest tez lekko matowy.
Zmywanie lakieru nie jest tak trudne, jak początkowo myślałam, że będzie. 
Jedyne co przeszkadza, to wędrujące drobinki brokatu.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



On photos You can see 2 coats and that is absolutely enough. It dries pretty fast, though the second coat can stay plastic for a bit. The brush is wider than in the old Cliché polishes (finally!).
The sand effect is delicate, doesn't catch or scratch and it has a mate effect.
Removing is not as problematic as I though it would be. The only annoying this is wondering all over the fingers glitter.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



 w słońcu/in the sunlight

***

Zdjęcie bonusowe - ulubione miejsce wypoczynku Zuzki.
Bonus photo - Susie's favorite chilling spot.



16 komentarzy:

  1. Daje piękny efekt na paznokciach, totalny hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę podobny do Misslyn, który pokazywałam...kiedyś:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj tam lakier Zuzka śliczniejsza : A tak ogólnie mój kocur jak tylko zobaczy jakikolwiek karton to już w nim śpi i nawet jeśli jest za mały to mu kompletnie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, pięknie się mieni :) Szkoda, że z dostepnością krucho :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow genialny lakier !
    A Zuzka mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciach wygląda bardziej jak złoto wpadające w zieleń. a kocica - cudowna! <3 marzę o takim kotku.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zieleń, powiało wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zielenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny kolor ;) taki wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  10. kiego koloru piasku jeszcze nie widziałam, muszę przyznać, że nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale oryginalny, świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trawiasty :D mam podobny z Misslyn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny :D dla mnie bardzo mega pozytywny :D

    OdpowiedzUsuń