Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.03.2014

Były sobie piaski dwa...

Przed Wami dwa niebieskie piaski.

Here You have two blue sand polishes.



Dwa kompletnie rożne niebieskie piaski. Kiko Cupcake Glicine to bardzo matowy o wyrazistej fakturze piasek. Natomiast Ados Texture Effect 05 jest lekko błyszczący z mniejsza ilością drobinek. Są one tez wieksze. Dodałam go do Kiko tworząc szewron.

Two completely different blue sands. Kiko Cupcake Glicine is a very matte and very rough sand. And Ados Texture Effect 05 is a bit shiny with less sandy particles. They are also bigger. I added it to Kiko creating chevron.








Jak Wam się podoba taki zestawienie? 
How do You like this combination?

21 komentarzy:

  1. Kiko wypadł tutaj bardzo blado. A piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda. Kocham kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie. Muszę przyznać, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie :) ja ostatnio zmyłam piasek i nie mam teraz czasu sobie na nowo malnąć pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kiko jest taki śliczny... :)
    a razem tworzą intrygujący duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne połączanie, choć za pieskami nie przepadam i bardzo chciałabym zobaczyć ten mani w innym zestawieniu kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł, ale mam za krótkie paznokcie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdobienie, jak mi się te piachy kiko podobają, no nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie nie w moim guście ale piasek kiko jest CU-DO-WNY :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie to wymyśliłaś :) uwielbiam lakiery piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent, piękne...proste i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne połączenie! piękne to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń