Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.03.2014

A tymczasem na innych blogach #4. Meanwhile, on other blogs #4

Jak Wam się podoba nowy nagłówek? Najwyższa pora była pozbyć 
się zimowych śnieżynek. Chciałam coś wiosennego, ale przypomniałam sobie
o tym zdjęciu, które wydębiłam od brata (jak chcecie sesje zdjęciową to polecam ;) klik klik ). Nie, to nie ja na zdjęciu :p
Nagłówek jest, ale nadal kombinuję z innym...

How do You like my new banner? It was about time to change the winter snowflakes. I wanted something springy, but I remembered about this photo I begger my brother for (if You want a photo session I reccomend ;) click click ). And no, it is not me on the photo :p
So... the banner is done, but I am still working on a different one... 

A tym czasem zapraszam trochę ładnych paznokci :) 
Oczywiście zapraszam na blogi dziewczyn. 

And now have a look at those pretty nails :) And check out their blogs of course.



01

Negative Space Mani




14 komentarzy:

  1. Kolorowe paseczki na drugim zdjęciu strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze paznokcie są obłędne! :)))
    a to stemple taki efekt dają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pazurki:) nagłówek również super ;) a brat robi przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ostatni lakier wiedze wszedzie i starsznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wszystkie te zdobienia - a nagłówek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze rewelacyjne :)
    Nagłówek jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde zdobienie ma w sobie to coś :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wackylaki i nailpolishwars MISZCZ <3 No i nasza bottle-of-happiness :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wypiłowane paznokcie na kwadraty!
    świetle linki, nie znałam niektórych

    OdpowiedzUsuń