Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.03.2014

A tymczasem na innych blogach #3. Meanwhile, on other blogs #3.

Przyszła pora na podglądnięcie, co słychać u innych :)

It is time to have a pick on others work :)

Zanim jednak zaczniecie podziwiać zdjęcia,
chciałam Was zaprosić do nowej zakładki Nail Art.
Wszystkie opublikowane do tej pory zdobienia 
znajdują własnie się tam. Klikając na zdjęcie 
przeniesiecie się do odpowiedniego posta.  Niedługo powinna tez pojawić się 
zakładka ze swatchami lakierów z podziałem na kolory 
(czy może wolicie podział na firmy). Ale to jeszcze chwila ;)

But before U start admiring those lovely photos, I would like to invite to my the new Nail Art page. All published nails are there to be found. All photos are linked and they will get to to the right post.
Soon I should have ready a swatch page too sorted by colours (or do You prefer by brands?). But the work here is still in progress ;) 

Tymczasem miłego oglądania. 

But right now, enjoy.






17 komentarzy:

  1. Tulipanki najlepsze:) piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. tulipany, koń i te z trójkątem <3 boskie! nie wiem jak można samemu takie namalować, nie wyobrażam sobie tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. tulipany boskie, cudownie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są mega, jestem pod wielkim wrażeniem talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze mnie oczarowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja widzę jak te tygodnie szybko uciekają, bo wydaje mi się że dopiero był u Ciebie niedzielny przegląd a już jest kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fixation-station <3 Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) czuje sie wyróżniona :) dziekuje!:* mi bardzo przypadly do gustu trójkąciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają paznokcie z 3 i ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki! <3 Miło mi, ze się komuś podobają moje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. obłędne pazurki tworzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi się ostatnio podoba połączenie matu z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń