Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.01.2014

Zużyte w grudniu. Finished in December.

Zużycia grudnia są tak malutkie, że nawet nie chciałam ich publikować... ewentualnie mogłam je połączyć ze styczniowymi. Ale wtedy byłoby za dużo pisania :p Opakowania małe, bo wszystko używane w rozjazdach.

This months emties are so tiny that I was thinking of skiping this post... or join it with January. But then I would have too much writing :p All the containers are small as I was using them in and between trips.



1. Poetica szampon i odżywka - po szamponie miałam łupież, nawet po tak małym opakowaniu. Odżywka za to była bardzo fajna. Nie kupię ponownie.
2. Avon Care Vitamin Moisture krem do twarzy - u mnie świetnie się spisywał jako balsam do ciała :) Chociaż do twarzy też używałam i wszystko było ok. Jest dosyć treściwy, mocno nawilżający i natłuszczający. Nie kupię ponownie, chyba że własnie jako wyjazdowy, mały nawilżacz ciała.
3. Avon Naturals krem do twarzy marchewka i słonecznik - ten za to do twarzy mi nie podpasował. Też zużyłam do ciała :) Ma przyjemny zapach i konsystencje. Nie kupię ponownie.
4. Avon Skin So Soft Signature Silk krem do rąk - długo się z nim męczyłam, bo używałam tylko podczas wizyty u rodziców. Zapach tej serii mi nie odpowiada, ale krem jest całkiem fajny. Dobrze nawilża dłonie. Mógłby szybciej się wchłaniać. Nie kupię ponownie.
5. Avon Anew E-Defence krem na noc - bardzo polubiłam ten krem i z chęcią kupię go ponownie. Dobrze nawilża, wygładza i nie uczula. [pełna recenzja]
6. Avon płyn do higieny intymnej w saszetce - świetna wielkość na wyjazdy :) Kiedyś używałam tylko tych płynów. Teraz wole Dove. Te saszetki kupię ponownie jeśli będą jeszcze dostępne.
7. Na koniec kilka próbek kremów i próbka wody Avon Instinct - ładny zapach, już mam rozpoczętą pełnowymiarową buteleczkę.

1. Poetica shampoo and conditioner - after the shampoo I had bad dandruff. Even this small tube was enough. But the conditioner was nice. Will not buy again.
2. Avon Care Vitamin Moisture face cream - for me it worked great as a body cream :) Though I have used it for the face as well and it was ok too. It is pretty rich, very moisturizing. I will not buy it again, unless I will need some small body cream.
3. Avon Naturals carrot and sunflower face cream - this one didn't work for me as a face cream, but for body it was ok. It smells nice and has a pleasant consistency. I will not buy it again.
4. Avon Skin So Soft Signature Silk hand cream - I was working on it for a long time, because I was using it only when I was visiting my parents. I dont like the scent of this line. The cream itself is nice, though it could absorb faster. I will not buy it again.
5. Avon Anew E-Defence night cream - I really like this cream and I will happily buy it again. It moistures well, smooths the skin and doesn't irritate. [full review]
6. Avon intimate wash in a sachet - great size for tripe :) I used to use only those gels, but now my favorite one is Dove. I will buy those sachets again though as they are really handy.
7. And last but not least some cream samples and a perfume Avon Instinct - nice fragrance and I already started to use a full size bottle.

Wszystko :) Mało, ale zawsze coś.

That's all :) Not much but always something.

7 komentarzy:

  1. Ładne zużycia, szkoda, że nie wszystko Ci podpasowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba zapach marchewkowego kremu, na razie używam go do buzi, nic się nie dzieje, a Care faktycznie do ciała dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten marchewkowy krem - ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje denko grudniowe też jest niewielkie ;)
    Najważniejsze, że się cokolwiek zużywa i puste opakowania lądują w koszu na śmieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie! zawsze to parę sztuk mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się męczę z Avon Care Vitamin Moisture krem do twarzy i również stosuję go jako krem do rąk i balsam do ciała, jako krem do twarzy się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. trójeczka mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń