Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.01.2014

Zimowy sweterek. Winter sweater.

Moja mania stemplowania trwa :)

My stamping mania continuous :)


Na białym lakierze Colour Alike A odbiłam zimowy sweter za pomocą kolejnego lakieru Colour Alike 499 Stary Bowar. Ten lakier wyszedł zupełnie inaczej na paznokciu niż jest w rzeczywistości. To taka rdzawa czerwień ze złotym shimmerem, a po stemplowaniu wygląda na ciemny róż.
Natomiast wzorek pochodzi z płytki ze sklepu Born Pretty Store [o tej tu]. Śnieżynki z tej płytki już też pokazywałam [KLIK]. 
Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.


On the white nails polish Colour Alike A i stamped winter sweater patters using another Colour Alike polish 499 Stary Bowar (Old Brewery). The colour of this polish came out completely different tan in the bottle. Its kinda rusty red with gold shimmer and on the nails it looks like dark pink :p
The image comes from a plate from  Born Pretty Store [this one here]. I already used the snowflakes from this plate and showed on blog [CLICK]
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.



Płytka jest w tej chwili w promocji. Jakbyście chciały to możecie ją zamówić TU. A wpisując w zamówienie kod BAVQ10 otrzymacie dodatkowo 10% zniżki. No i wysyłka jest zawsze darmowa :)

This place is presently discounted. If You would like it, You can order it HERE. And adding a discout code BAVQ10 to You order You get extra 10% off. And the delivery is always free :) 

BornPrettyStore 10% off

43 komentarze:

  1. ale super, żałuję, że jej nie wzięłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten wzorek :) a lakier to prawdziwa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są, cudowny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stempelek :D Marzy mi się płytka z takim sweterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stempel :-)
    Ja się kiedyś przejechałam na połączeniu srebra i czerwieni. Kolor oczywiście wyszedł różowy :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ^^ powiedz mi tylko czy wzorki na blaszce są duże? mam dosyć szerokie paznokcie i np. te na płytkach z essence są za małe na całą płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wzorek, który mam na kciuku i palcu wskazującym ma wymiary 1,5x1,5. Pozostałe dwa maja 1,5x1,3. Na płytce jest jeszcze ta krateczka, ona ma 1,5x1,6.

      Usuń
  7. ohooooo te stemple są fajneeee :D sweterek jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się takie zdobienia. Dziś pierwszy raz spróbuję swoich sił z płytką Essence. Jeśli zabawa mi się spodoba, z pewnością kupię sobie ta sweterkową i pewnie kilka innych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialny wzorek :) Kojarzy mi sie z zimą i feriami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ja... idealne na dzisiejsze śniegi! :D (u mnie spadł i czuję jak się deprecha zbliża :/)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mania stemplowania dopiero sie zaczyna, ale pewnie też będzie długo trwać^^ Co do lakierów CA i tego jak się odbijają na paznokciu, miałam podobnie z zmiana koloru (niebieski wyglądał jak zielony^^). Bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda :) faktycznie stary browar zupełnie inaczej, nie poznałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłęd, wygląda cudownie! Chcę mieć takie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem pod wrażeniem, obłędny wzorek i kolor wybrałaś genialny ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ sweterkowe słodziaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. super to wygląda! te ośmiokątne płytki są pewnie lepsze niż te moje okrągłe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega są :D bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie to wygląda, ekstra wzór i cała płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. perfekcyjnie to robisz, oglądam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodko wyszło :D Kojarzy mi się ze świętami :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czadowy ten wzorek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie sie prezentuje, zmotywowałam się do tego typu zdobień ... stemple poszły w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie sweterkowe akcenty ! :) nawet w tak piękną pogodę jaką mamy dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekny uwielbiam wzorki na paznokciach :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. jak wyraźnie Ci się odbiły te stemple! wygląda pięknie.... no i faktycznie zabawne jak inaczej wygląda ten lakier w buteleczce i na wzorkach ;)

    OdpowiedzUsuń