Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.01.2014

Zima bez sniegu? Mowy nie ma! Winter without snow? No way!


Obowiązkowy manicure na zimę, to śnieżynki :) Musze mieć je na paznokciach chociaż raz. I to będzie ten pierwszy raz w tym sezonie. W zeszłym roku miałam je na granatowym tle [KLIK]. W tym roku zagościły na białym piaskowym lakierze Ados Texture Effect 01


Śnieżynki pochodzą z blaszki z Born Pretty Store [o tej tu] a niebieski lakier to Colour Alike 495 Maltanka, który idealnie nadaje się do stempli! 
Pominęłam top coat, ale i tak mani wyglądał idealnie przez 2 dni. Trzeciego wzorek zaczął się nieco ścierać i wyblakł. 


My must have manicure for winter are snowflakes :) I just have to have them on at least once. And this is the first time. Last year I had them on navy blue background [CLICK]. This year I decided to have them on white sandy polish Ados Texture Effect 01.


The snowflakes come from Born Pretty Store stamping plate [this one] and the blue polish is from Colour alike 495 Maltanka, which is awesome for stamping!
I skipped the top coat and the mani still looked perfect for 2 days. On the third day the snowflakes started to fade away a bit. 

I prawa ręka :)
And my right hand :)


A skoro w Polsce nadal brak śniegu, tymi paznokciami przyłączam się do akcji przywoływania zimy organizowanej przez B. 

And since there is still no snow in Poland I would like to join the action of calling out the winter organized by  B. 


46 komentarzy:

  1. Zawsze nie mogę się napatrzeć na Twoje wykonania! Cudne śnieżki! Ale za śniegiem nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zimy nie lubię, ale śnieżynki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te śnieżynki;). Ja mam zawsze problem ze stempelkami, zazwyczaj tylko część mi się odbija. Mam chyba złą technikę.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądają śnieżynki na tym cudownym piaski! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super to wygląda! Będę musiała zgapić :) Może znajdę taki wzorek na którejś płytce z zestawu z BPS :) Oby tylko się odbijał, bo już testowałam jedną (m64) i nic się nie chciało odbić.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładnie wyglada :D a ja się cieszę , że nie ma śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam śnieżynki :) nawet latem mam na nie czasem ochotę :P hehe piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają pazurki, przywołuj zimę, taaaak tęskni mi się za śniegiem mrozkiem, ale nie za pluchą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze zdobienie - aż tęskni się za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo :) po prostu cudo ★★★

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie z tym piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śnieg to ja lubię tylko wtedy, kiedy nie muszę z domu wychodzić :D Paznokcie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę ja swoje zaśnieżyć. Wygląda to bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak śnieżnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawde świetna jest ta płytka, kusi mnie bo widze ją obecnie na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za Twoją pracę! Jest cudowna i musze przyznać, że sama teraz planowałam stemplować śnieżynki na białym Adosie! :D Teraz aż mi będzie głupio :P A zdobienie za mną chodzi już długi czas, ale ciągle co innego miałam w głowie ;) Dzięki jeszcze raz za pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempluj tez :) Im więcej śnieżynek, tym lepiej. Ten Ados aż się sam prosi o jakieś ładne stemple :p

      Usuń
  18. Ta wielka śnieżynka z serdecznego palca jest oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż tu dużo mówić - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ boskie zdobienie! nie lubię śniegu, ale bardzo mi się podoba ten paznokciowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością skuszę się na podobne mani, niebieskie śnieżynki na białym piasku prezentują się świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. To zdobienie jest po prostu niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale ekstra! Uwielbiam zimę na pazurkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wzory!
    Ostatnio nosiłam białego adosa i właśnie jakiegoś takiego akcentu mi brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. połączenie białego piasku i śnieżynek jest po prostu cudowne !:)
    przez Ciebie od razu zamówie tą blaszke, kupie podobny lakier i zmałpuje to śliczne zdobienie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi a małpuj :D
      Blaszka jest fajna... te duże calopaznokciowe wzory tez już testowałam :) Wszystko dobrze się odbija.

      Usuń
  26. piękne! ;) nie przepadam za zimą, ale ta z Twoich pazurków jest bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudne mani Ci wyszło i te śnieżynki to w końcu już muszą przywołać tą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W końcu jest śnieg!!!! Śliczne mani, Maltanka rewelacyjnie się spisała!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo łądne:) uwielbiam śnieżynki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń