Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.01.2014

Grudniowe zdobienia. December's nail art.


Oj, nie postarałam się w grudniu, a to taki fajny miesiąc na szaleństwa na paznokciach. Ale za to ze wszystkich trzech zdobień jestem szalenie zadowolona (chociaż te piaskowe paznokcie były wykonane dużo wcześniej). Popatrzcie.

Nope, I didn't do a good job in December and it is such a cool month to go bananas on the nails. But at least I am very happy with all those 3 I have shown You (though those sandy nail were done much earlier). Have a look.

Kiko, Golden Rose i stempelki.



I już koniec..

And that's already it...

25 komentarzy:

  1. Nie zawsze trzeba się starać, czasem i bez tego wychodzą niesamowite rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde niesamowicie piękne! Szczególnie te koronkowe i zielone ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. koronkowe jest cudowne :) i chyba tytułowo grudniowe, a nie wrześniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ci tytuł-łobuz. Nie zmienił eis jak powinien :p

      Usuń
  4. Moje serce skradło zwłaszcza koronkowe ! (Chyba wkradł się mały błąd w tytule, gdyż jest wrześniowe zdobienia ) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdobienia, napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię stemple na piasku, te były śliczne :) ale się cofnęłaś w czasie w tytule ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przez pogode... typowo wrzesniowa u mnie :p

      Usuń
  7. какие красивые елки на зеленом!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe propozycje, ale to już wyższa szkoła jazdy;) a ja ograniczam sie tylko do prostych rzeczy - maluję pazury na jeden kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tytule masz "wrześniowe zdobienia" xD
    a zdobienie fajne, te drzewka super i koronka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz naprawione. Niedobry wrzesień :p

      Usuń
  10. Wszystkie zdobienia wyglądają rewelacyjnie! Najbardziej podoba mi się jednak lakier bazowy z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ośnieżone drzewka są niesamowite! ;) Aż sobie niedługo je zrobię ale nie wiem czy wyjdą mi tak pięknie jak Tobie. Czemu w tytule notki jest "Wrześniowe zdobienia"? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdobienie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaśnieżone choineczki wyszły mega! I ta zieleń :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam, zwłaszcza tą koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne:) koronka przecudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowy + koronka jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. skromnie ale za to bardzo ładnie i z klasą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. no mi się bardzo podobają :D koronkowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ośnieżone drzewka piękne :D

    OdpowiedzUsuń