Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.01.2014

Czas się pożegnać... Time to say good bye...


Zarówno Essence jak i Catrice odświeżają nieco szafę i poniższe produkty znikną w tym roku ze sprzedaży. Ale nie smućcie się, bo pojawi się tez sporo nowych kosmetyków w stałej ofercie.

Both Essence and Catrice will refresh the stands and those product will disappear from regular sale. But don't be sad. There will be lots of new things in regular sale as well. 

Catrice:


Essence


Będziecie za czymś tęsknić?

Will You miss any of those?

15 komentarzy:

  1. Jasne, że będziemy tęsknić za niektórymi z tych kosmetyków, ciekawe czemu je wycofują, skoro kilka z nich to blogowe hity...

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mi się zdaje, czy bardzo szybko wycofują te piaski Essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez to zauważyłam.
      Ale pojawia się dwa nowe odcienie (szkoda tylko, ze czarny znika)

      Usuń
  3. Część znika, część się pojawi. To co chciałam mieć już mam, ale nie twierdzę, że czegoś nie kupię na wyprzedaży. I czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nic nie mialam i za niczym nie bede tesknic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. puder transparentny z essence :( o nie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę z Essence kupić sobie w takim razie na wyprzedaży błyszczyk z Stay with me oraz lakier piaskowy. Czemu je wycofują?! :((

    OdpowiedzUsuń
  7. matowa pomadka, nieeeeeeeeee! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem ciekawa co bedzie nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba muszę kupić w końcu któryś z tych piasków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wycofują niektóre lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszczyki Stay with me - muszę zrobić zapas, bo lepszych nie znam :( i puder sypki - nie ma nic w zamian :(

    OdpowiedzUsuń
  12. :(((( Moja ukochana kredka do brwi z Catrice

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiepsko, wielu ulubieńców zniknie :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze że wycofują te beznadziejne kredki Stays no matter what ;)

    OdpowiedzUsuń