Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.01.2014

Colour Alike - Typografia A Sinner Lady


Składając zamówienie na lakiery Colour Alike wrzuciłam do koszyczka też tą oto białą Sinner Lady. Nazwa na buteleczce jest limitowanym dodatkiem. Lakier nazywa się po prostu A i pochodzi z kolekcji Typografia.
Biel jest bardzo ładna, nie kredowa, tylko taka miękka. Lakier szybko schnie, niesamowicie błyszczy i jest genialny pod stemple :p W buteleczce widać bardzo drobniutki shimmer, który na paznokciu gdzieś znika. Choć jeśli powiększycie sobie mocno to pierwsze zdjęcie, to coś tam możecie dojrzeć.
Troszkę zawiodłam się na kryciu - musiałam nałożyć 3 warstwy, a i tak miejscami widać prześwity i smugi. Czwarta na pewno załatwiłaby sprawę, ale ja i tak nie nosze białych paznokci i chciałam go czymś ozdobić, wiec te 3 mi wystarczyły.
Ponoć te lakiery pachną... ja nic nie czuje z wyjątkiem zapachu lakieru do paznokci.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)


When I was ordering Colour Alike polishes I added to my basked this white Sinner Lady. The name on the bottle is a limited addition. This polish is called just A and comes from Typografia line.
The white is really nice, not chalky at all, but kinda soft. It dries fast and shines like hell and it's awesome under stamps :p. In the bottle You can  see a very delicate shimmer that disappears on the nails. Though if You enlarge the first photo You may see something there.
I was a little bit disappointed in the opacity - I had to apply 3 coats and I can still see some patches and smudges. Fourth coat would deal with it, but since I don't wear white nails and I wanted to decorate it with something those 3 were enough for me.

Apparently those polishes have some some fragrance... all I could smell was a typical nail polish.
On photos: 3 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus).


23 komentarze:

  1. raz bardziej kuszą mnie te colorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. białe napisy na białym lakierze, nienawidze tego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę być na maksa zakochana w jakimś kolorze by malować więcej niż 2 warstwy :)
    choć biel fajna - nie bije po oczach jasnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jest taki słabo kryjący, bo kolor ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nadal kocham białe paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje, ja ostatnio szukam dobrej bieli, bo wstyd się przyznać, ale nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama biel na paznokciach mnie nie przekonuje... no i szkoda, że słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna biel, taka jakby leciutko złamana. Drobinek niestety nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie spodobał mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do zapachu to też jestem ciekawa o co z tym chodzi, Kupiłam trzy lakiery od colorowo i chociaż czytałam, że przy wysychaniu mają słodki zapach ja nic takiego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, taki mleczny kolor ;) Ja osobiście używam lakieru z Bell z serii do francuskiego, kosztuje ok 7-8 zł i jest świetny !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kusza mnie strasznie te lakiery, szkoda ze biel słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! Bardzo lubię białe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka przyjemna ta biel, mleczna, ciepła... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię białych lakierów, ale ten.. ten do mnie mówi 'pomaluj mną paznokcie' :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się niestety zawiodłam na Sinner Lady.... jako, że uwielbiam CA, spodziewałam się lepszego krycia. ale podobno coś tam kręcą - wersję 2.0, więc może właśnie poprawią krycie ;)

    OdpowiedzUsuń