Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.01.2014

Colour Alike - 495 Maltanka.


Maltanka pochodzi z tej samej kolekcji Colour Alike co Drachetka [klik]. Ale ten lakier jest holograficzny i ma dużo przyjemniejszą konsystencje. Powiedziałabym, że jest idealna! Pędzelek gładko sunie po paznokciach, lakier jest średnio gesty i pięknie kryje już po jednej warstwie. Ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie cieńsze, ale jedna, nawet nie zbyt gruba w zupełności wystarcza. Czyż to nie wspaniale? W dodatku nadaje się do spempelków (pokażę Wam jutro). Pierwsza warstwa schnie migusiem. Druga nieco dłużej.
Kolor piękny, intensywny i mega błyszczący. Holograficzny efekt nie jest bardzo mocny i raczej rozproszony.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Express Growth plus)



Maltanka comes from the same collection Colour Alike as Drachetka [click]. But this polish is holographis and has much nicer consistency. I'd say it is perfect! The brush goes so smoothly on the nails. The polish is medium thick and gives a great opacity with just one coat. I applied two just out of habbit. But one, not even very thick one is absolutely enough. Isn't that great? And it works well with stamps (I will show You tomorrow). 
The first coat dries super fast, the second one needs a bit more time. The colour is amazing, intensive and super shiny. The holographic effect is not very strong.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Express Growth plus)



23 komentarze:

  1. jest przepiękna i wspaniała pod względem technicznym :) też nią stemplowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie konsystencja jest ciut za gęsta, wolę rzadsze. Ale mówię tu o Jeżycach, bo tylko te na razie testowałam ;p A Maltanka jest piękna! Chociaż ogólnie myślałam, że ten efekt holo jest mocniejszy. A czy ona pachnie cukierkowo przy malowaniu? Bo Jeżyce tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezyc jeszcze nie próbowałam, wiec nie porównam (ale mam, wiec to kwestia czasu). Ale ta niebieska Drachetka tez była gęstsza.
      Mi on pachnie jak lakier :p może z odrobina słodyczy. Jakos nie zwrócił na siebie uwagi, póki mi o tym nie przypomniałaś... bo już czytałam, ze one niby pachną.

      Usuń
  3. Piękny :) aktualnie mam na paznokciach "ja pierniczę", uwiodły mnie ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo lubię niebieski na paznokciach, tak to uwielbiam ;) ale ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest genialny :D nie potrzeba dodawac jakiś wzorków ,bo sam w sobie jest wystarczający :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja u siebie niedawno malowałam O w Bombkę i też zauważyłam, że konsystencja CA jest taka.. zwarta. Może nawet nie gęsta, tylko właśnie zwarta. O w Bombkę też super krył. A Maltanki nie ma, skusiłam się na Świąteczne holo jednak. Mani u Ciebie wygląda rewelacyjnie! Chętnie zobaczę stemple jutro, bo już słyszałam pozytywy na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria tych lakierów mi się bardzo podoba, ale akurat ten kolor nie. Nie lubię na swoich paznokciach wszelkich niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te holo CA są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolor maltanki, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj dotarł do mnie ten lakier, po prostu przez pół dnia siedzę i na niego patrzę! Jest tak piekny, że żal mi go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z GR mam bardzo podobny lakier (może ciut ciemniejszy) i jego również wystarcza jedna warstwa - szczerze to byłam aż w szoku- kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny daje ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń