Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.01.2014

Colour Alike - 490 Drachetka


Jeden z nowszych lakierów Colour Alike. Pochodzi z kolekcji "W miastach - PZN". Od bardzo dawna szukam bardzo jasnego niebieskiego lakieru. To jeszcze nie to, tym bardziej, ze jest to taki szaro-niebieski odcień. Ale jest za to bardzo jaśniutki i ma uroczy delikatny shimmer. Szkoda, ze na paznokciach nie jest tak widoczny jak w buteleczce.
Co mi przeszkadza w tym lakierze, to konsystencja. Jest bardzo gęsta i jakoś nie mogę sobie z nią poradzić. Miejscami nakłada się za dużo lakieru co wygląda nieładnie. Ale za to przyzwoicie szybko schnie i niesamowicie błyszczy (z reszta jak wszystkie lakiery CA). Pędzelek wąski, okrągły, nie szczególnie długi. Tu tez mi się marzy, aby firma wprowadziła płaskie i nieco szersze pędzelki.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hasnen Express Growth plus)


One of the new polishes from Colour Alike from  city collection "W miastach - PZN". From a very long time I am looking for a very light blue polish. This is still not it since it is kinda grey-blue colour. But it is a nice and light shade and it has adorable tiny shimmer. Pity it is not as visible on the nails as it is on the photos. 
What bothers me in this polish is that the consistency is very thick and I dunno how to handle it. It can apply very thick and it doesn't look nice. But at least it dries fast and shines like hell (as all CA polishes). The brush is thin, round and not very long. I wish they launched flat and wider brushes.
Oh photos: 2 oats + base coat (Sally Hansen Express Growth plus) 


17 komentarzy:

  1. Też niedawno go upolowałam i mam takie same odczucia - poszukiwałam bardzo rozbielonego błękitu, a ten na stronie wydawał się idealny. W realu to nie to, jest między szarością a błękitem, ale mimo to podoba mi się, taki bardzo delikatny - ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra, ostatnio się właśnie rozglądałam za takim kolorkiem, który będzie jasny ale nie taki smutny, ten jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj dotarła do mnie paczka z zamówieniem z lakierami Colour Alike, a w niej m.in. Drachetka :DDDD Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, szkoda, że ten shimmer tak słabo widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam :) spodobało mi się to, że jest właśnie taki szaro niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mi jakoś specjalnie nie przypadł do gustu :/ może z jakimś zdobienie czarnym bedzie pięknie wyglądac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie będzie, ale nie czarne ;)

      Usuń
  7. śliczny ma kolorek :) co do bardzo jasnego niebieskiego polecam Models Own Blueberyy muffin - ma piękny, jasno-błękitny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem całkiem, czekam na zdobienie na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny delikatny kolorek. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely ma piekny blekit ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy ale nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, kiedyś szukałam takiego koloru ale niestety nie znalazłam :) a tutaj proszę :)

    OdpowiedzUsuń