Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.01.2014

Catrice "Une Deux Trois" Collection (zapowiedz/preview)

Catrice-Une-Deux-Trois-Collection-2014


Oto tegoroczna propozycja Catrice na Walentynki. Kolory typowo walentynkowe, wiec tu chyba nic nowego nie ma, ale i tak są urocze :)
Przydałby mi się nowy pędzel kabuki... 

Here You have this years Valntines proposition from Catrice. Nothing new really as the colours are typical, but they are still so cute :)
I think I need a new kabuki brush...

Velvet Lip Colour - €3.99*
C01 Meet Cherry
C02 Meet Berry
C03 Meet Pinky
C04 Meet Rosy
C05 Meet Nudy
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-8Mini Kabuki Brush – €3.99*
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-6
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-7
Defining Duo Blush – €3.49*
C01 Meet Cherry
C02 Meet Berry
C03 Meet Pinky
C04 Meet Rosy
C05 Meet Nudy
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-1
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-2
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-3
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-4
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-5
Ultimate Nail Lacquer – €2.79*
C01 Meet Cherry
C02 Meet Berry
C03 Meet Pinky
C04 Meet Rosy
C05 Meet Nudy
Catrice-2014-Une-Deux-Trois-Collection-9

Edycja limitowana dostępna będzie w lutym 2014 w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Czechy, Słowenia, Hiszpania, Włochy, Polska, Łotwa, Rosja, Egipt, Indie i Chile

This limited edition will be avaliable in february 2014 in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, the Czech Republic, Slovenia, Spain, Italy, Poland, Latvia, Russia, Egypt, India, Chile 

*cena sugerowana/suggested retail price

16 komentarzy:

  1. Kolorki takie jak lubię, więc pewnie na coś sobie pozwolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie najbardziej podoba mi się ostatnia - najjaśniejsza pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie przepadam za różowym kolorem,więc (na szczęście) ta limitka mnie nie zainteresuje,zostanie więcej w portfelu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szminka meet rosy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj na coś się na pewno skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pomadki ;) chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory :D Bardzo brakuje mi fajnych różowości :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno skuszę się na pomadki i lakiery! Fajnie, że w końcu jakaś limitka dostępna w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna różowa limitka, podobają mi się szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminki wpadły mi w oko, pewnie którąś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się szminka druga od prawej :) róże też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś nic nie przekonało. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dla mnie, wszystko za różowe :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie nic odkrywczego, ale lubię takie kolorki, więc pewnie na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pomadki! cudo! I w dodatku będą w Polsce ♥

    OdpowiedzUsuń