Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.01.2014

Avon - Planet Spa Turkish Thermal Baths mask

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pewien pomysł i ciekawa jestem, co o nim myślicie. 
Jako że podglądam dużo blogów typowo paznokciowych i szczerze podziwiam talenty dziewczyn, myślałam o tym, aby zapoczątkować cykl postów z moimi ulubionymi zdobieniami z mijającego tygodnia. Taki post mógłby się ukazywać np w każdą niedzielę i zawierałby (na dzień dzisiejszy, ale tu liczba może się jeszcze zmienić) 7 zdjęć wraz z linkami do blogów/postów właścicielek paznokci. Oczywiście będą to moje typy zarówno z polskich blogów jak i zagranicznych :) 
Chciałybyście taką serię? Macie jakieś uwagi?
A tymczasem zapraszam na recenzje maseczki.

I have been thinking about an idea for quite a while and I am wondering what You think of it.
Since I follow lots of nail blogs and I sincerely admire the talent of all the girls I was thinking of starting a series of posts with my favourite nail art from the past week. This kind of post could be published for example every Sunday and would have lets say (as for today, the number can still change) 7 photos with links to blogs/posts of the owners, that way You can also find cool new blogs. Of course those would be my favourites form blogs all over the world :)
Would You like something like that? Do You have any suggestions?
And in the meantime I have a face mask review for You.


Avon Planet Spa maseczka do twarzy z glinką z Tureckiej Łaźni Termalnej.

Opakowanie: typowa dla Avonu plastikowa tubka. Nie prześwituje, napisy się nie zdzierają, zamkniecie z "klikiem". Resztkę maseczki jest trochę ciężko wycisnąć, ale łatwo tubkę rozciąć :)
Maseczkę otrzymujemy dodatkowo zapakowana w kartonik. Pojemność 75 ml.


Zapach: słodki, orientalny, nie do końca pasuje mojemu nosowi.
Konsystencja gęsta, kremowa, bardzo gładka. Dobrze rozprowadza się na twarzy i dosyć szybko wysycha na twardą skorupkę. Przy zmywaniu nie sprawia problemów. Wystarczy ja namoczyć i zmyć woda. Wydajność dobra.
Działanie: maseczka bardzo przyjemnie wygładza i relaksuje twarz. Oczekiwałam natomiast, że lepiej oczyści pory na nosie, z którymi toczę odwieczna walkę. Po zmyciu maseczki są w lepszym stanie, ale nie jest to do końca zadowalający mnie efekt. Maseczka nie podrażnia, nie wysusza skory twarzy. Sprawia, że jest miękka i gładka.
Nie kupię ponownie. Jest całkiem w porządku, ale jej zapach mnie meczy.


Avon Planet Spa Turkish Thermal Baths clay face mask.

The packaging: a typical for Avon plastic tube. It's not see-though, the letters do not wash away and has a handy cap. The rest of the mask is hard to squeeze out, but the tube is easy to cut :)
We get the mask packed in a box. capacity 75 ml.
Fragrance is sweet, oriental... not my taste at all.
Consistency is thick, creamy and very smooth. It applies nicely and it dries pretty fast to a hard shell. There is no problem washing it off though. Just wet it again and rinse face with water. Efficiency is good.


Result: this mask is very smoothing and relaxing. I was expecting though that it will clear better the nasty pores on my nose. After rinsing they do look a bit better, but it is not fully satisfying effect. It doesn't irritate or dry the skin. It makes it soft and smooth.
I will not buy it again. It is ok, but the fragrance is a bit too much for me.


Skład/Ingredients:


Przeglądałam własnie katalog i jej nie widzę... czyżby już została wycofana? 
I just had a look at the catalog and I cannot find it... has it been already discontinued?

12 komentarzy:

  1. Co do pomysłu z początku posta to jestem na tak:] Sama szukam czasami inspiracji dla swoich paznokci więc takie tygodniowe zestawienie bardzo się przyda :] A co do maseczki to uważam, że wszystkie są kiepskie z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za kosmetykami z avonu, zeby u nich trafic cos naprawde porzadnego to trzeba sie duuzo naszukac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie zobaczę polecane zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym zobaczyła taką listę, może coś poodgapiam, trafię na kogoś inspirującego^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym zestawem :)
    Mi też ta maseczka nie przypasowała nawet nie wiem czy jeszcze jest dostępna

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z listą zdobień jest bardzo dobry, popieram! Może odkryje dzięki Tobie nowy interesujący blog o paznokciach? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. maseczkę chyba mam w zapasach. co do projektu - jestem za. zawsze dobra okazja do poznania nowych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chyba nawet w zapasach ją posiadam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tą maseczkę i bardzo ją lubię, zresztą jak wszystkie z serii Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę maskę,zapach jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcem, chcem paznokcie! :D
    A w tej maseczce pewnie też by mi zapach nie odpowiadał, pozostanę przy błotnej :)

    OdpowiedzUsuń