Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.01.2014

Ados - Texture Effect 01

Ależ z niego piękniś...

What a beauty...


Ten lakier już pewnie wszyscy znają, ale u mnie pojawia się po raz pierwszy :p Nie ma to jak mieć ograniczony dostęp do lakierów. Kopiłam go na Allegro i pewnie zapłaciłam za niego więcej niż w drogerii, ale i tak jest wart każdej złotówki :)

This polish must be known to everyone already, but on my blog I am showing it for the first time :p There is nothing like a limited access to polishes. I got it on Allegro (like Ebay) and I probably payed more for it than in a drugstore, but it was worth every penny :) 


Maluje się nim niezwykle przyjemnie pomimo swojej piaskowej konsystencji. Te drobinki są bardzo małe i delikatne i jest ich całkiem sporo. Pierwsza warstwa kryje równomiernie i całkiem dobrze. Nadal widoczny jest paznokieć, ale jakby się uprzeć, to można tak zostawić. Druga warstwa daje pełne, równomierne krycie. Marzy mi się, aby każdy biały lakier tak ładnie malował :)
W buteleczce widać nieco perły, na paznokciach jest ona bardzo delikatna. Nadaje jedynie takiej miękkości.
Schniecie trochę długie, przyzwyczaiłam się, że piaski wysychają szybciej, ale nie jest najgorzej. Trwałości jeszcze nie znam. Dzisiaj malowałam paznokcie i nie mogłam dłużej czekać z opublikowaniem go :p Uwielbiam go!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)


It is super nice to use despite its sandy texture. Those particles are very tiny and delicate and there is quite lots o them. The first coat applies evenly and gives a nice opacity. You can still see the nail, but if You really want to You can leave it like that. The second coat gives full  and even opacity. I wish all white polishes were this opaque :)
In the bottle You can see some pearly finish. But on the nail it's very delicate. It just gives some softness to the polish.
The drying time is a bit long. I got used to fast drying sand polishes, but it could be worse. I cannot tell You about durability as I just applied it today and couldn't wait any longer to show You. I just love it!
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


34 komentarze:

  1. Cudny! :) Marzy mi się biały piasek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biel po prostu urocza - z chęcią sama sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest! I ciągle czekam aż uda mi się kupić go gdzieś stacjonarnie, żeby nie płacić drugi raz tyle za wysyłkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam 4 na raz (rożne kolory, nie białe :p) , wiec koszt wysyłki się rozłożył. Stacjonarnie nigdzie nie widziałam. Przy jednej buteleczce to rzeczywiście płaci się podwójnie.

      Usuń
  4. Nie lubię białych lakierów, ale ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go! ma w sobie to co lubię: prawie korektorową biel i wykończenie piaskowe ♥
    paznokcie wyglądają w nim zjawiskowo - jedyny minus to że szybko się brudzi ale taka jego uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znam tego lakieru i jestem pod wrażeniem, piękny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się prezentuje :) tak zimowo

    OdpowiedzUsuń
  8. mi on się nadal marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo :-) uholki maja adosa.Muszę sprawdzić czy ten lakier tez maja w ofercie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i mi się on zaczął podobać.....może się skuszę, bo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak śnieg. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O taki biały piasek mi chodzi, musze poszukać. Ja swoje dwa kupiłam w małej drogerii nad morzem za 9zł sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i jest naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! Pięknie wygląda :) W sam raz na zimę

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam go, jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ! idealny dla pań młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! Trochę jak ściana, albo świeży śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prawie cała piaskowa seria Ados jest świetna, ale tą biel kupiłam jako pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem lakierową maniaczką, nie znałam tego lakieru - muszę przyznać, że efekt robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez jakiś czas bardzo chciałam go mieć, ale ponieważ nigdzie nie mogę dorwać go stacjonarnie, to rezygnuję. Może wrzucę go do koszyka przy okazji jakichś zakupów jak mi się poszcześci, ale nie będę specjalnie go zamawiać. Co nie zmienia faktu, że jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mialam kiedys lakiery z tej firmy i byly calkiem ok jak na swoja stosunkowo niska cene;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu stałam się jego właścicielką i bardzo się z tego cieszę :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. choruję na ten lakier! nigdzie go nie mogę dostać i jak tak dalej pójdzie to chyba też zamówię przez internet :D

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam go na żywo i na swatchach a u Ciebie mnie jakoś zaskoczył na plus! :)

    OdpowiedzUsuń