Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.2014

Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year!

Mija ostatni dzień roku 2014. Chciałam Wam zatem wszystkim życzyć wielu sukcesów, radości, a przede wszystkim spełniania tych mniejszych i większych marzeń w nadchodzącym roku 2015 :)

The last day of 2014 is passing. I would like to wish You all a very successful and happy new year 2015. And hopefully all the smaller and bigger dreams will come true :)



30.12.2014

Hean - 852 Sugar Gold.

U Joanny możecie już obejrzeć wszystkie odcienie kolekcji Sugar Crystals. Mi pozostały jeszcze dwa lakiery. Dzisiejsze złotko i róż, który mam nadzieje pokazać Wam w przyszłym tygodniu. 

On Joanna's blog You can already see all the Sugar Crystals shades. I still have to show You two of them. Today's gold one and a pink that I hope to swatch next week.


29.12.2014

Mroźna zieleń. Frosty green.

Obiecany wczoraj manicure z użyciem cudnej zieleni. Chcialam go koniecznie przetestować do stempli. Nie wychodzi tak intensywnie zielony jak samodzielnie, ale bardzie ładnie się odbija. 

I promised You yesterday a nail art with the lovely green polish. I wanted to try it out as a stamping polish. It doesn't comes up as intensive green as solo, but it stamps pretty well.



Przypominajka.

Przypominam o trwającym konkursie, w którym możecie wygrać całą kolekcję płytek Bundle Monster :)
Jak na razie otrzymałam tylko jedną pracę... wybór zwyciężczyni trudny nie będzie ;) 

Więcej informacji znajdziecie TU.



28.12.2014

Avon - Gel Finish Envy

Dawno nie pokazywałam żadnego lakieru z serii Gel Finish, a jeszcze mi ich kilka zostało. Tą zieleń trzymałam specjalnie na zimę. Chciałam z nią zrobić jakieś świąteczne zdobienie, ale zabraklo mi czasu. Pokazuje ja dzisiaj a jutro będzie coś nieco zimowego, ale nie świątecznego.

I didnt show You any Gel Finish polishes in a while and I still have some colours to swatch. This green I kept for winter on purpose. I wanted to do some christmas nail art, but I run out of time. I am showing it today solo and tomorrow some slightly wintery nail art.


27.12.2014

Avon - Crystalized Pink

Ten lakier towarzyszył mi przez cale 3 dni świąt. Dzisiaj mija czwarty dzień i już wieczorem go zmyję. Nawet nie dlatego, że  brzydko wygląda, bo nadal pięknie połyskuje i tylko końcówki są starte, ale dlatego, że chce już kolejny wypróbować.

This polish was with me though the whole 3 days of Christmas. Today is the fourth day I have it on my nails and I think it's time to remove it. Not because it starting to look ugly, cause it is still in pretty good condition, sparkles and all. I just have some tip wear. I simply wanna try the next one already.



26.12.2014

Zużycia grudnia. December empties.

Denko w tym miesiącu malutkie, wiec i post będzie krótki. Wszystko to udało mi się skończyć podczas pobytu w PL. Cieszy mnie, że nie musiałam zostawiać niedokończonych resztek na półce. Przy następnej wizycie będę się cieszyła nowościami.

My empties are not very big this month, so the post wont be very long. All the products I managed to finish while I was in PL. I am very happy that I didnt have to leave little bit of everything on the shelve. Next time I can start to new stuff.



23.12.2014

Avon - Polished Plum

No nareszcie Avon wypuścił piaskowe lakier. Trochę to trwało, ale warto było  czekać, bo kolekcja "Stardust" jest prześliczna. W jej skład wchodzi 7 połyskujących, brokatowych lakierów. Dzisiaj pierwszy - Polished Plum.

Finally Avon released sand nail polishes. It took them a while, but it was worth waiting. The "Stardust" collection is amazing. We have seven glittery, sparkly nail polishes here and today I have the first one for You.



22.12.2014

Ziaja Med - Antybakteryjny żel myjący. Antibacterial face wash.

Wyszło słońce! Udało mi się nawet pomalować paznokcie nowym piaskiem Avonu i zrobić zdjęcia:) Ale o nim będzie jutro, bo na dzisiaj mam już przygotowaną już poniższą recenzje i lecę piec pierniczki. 

The sun came out! I even managed to paint nails with a new Avon sandy polish and take some pictures :) But that I will show You tomorrow. For today I have a review ready and I am off bake some gingerbread cookies.


20.12.2014

Zapomniana jesień. Forgotten fall.

Przyznaję, że zapomniałam o tym zdobieniu. Lakier Colour Alike Boso Po Lące pokazywałam Wam w październiku, zrobiłam zdobienie, zdjęcia... i zapomniałam. Teraz w sam raz się przyda, bo przy obecnej pogodzie nie mam jak zrobić nowych zdjęć :)

I confess that I forgot about this nail art. I was showing You the Colour Alike Boso Po Lące green polish in October, I did the nail art and took photos... and I forgot. But now it is pretty handy since the weather doesn't let me take new photos :)


16.12.2014

Zimy w tym roku nie będzie. There will be no winter this year.

Ja wiem, że białe śnieżynki na granatowym tle to dosyć oklepany temat. Ale mi się nadal podoba i przynajmniej raz w sezonie muszę takie paznokcie zrobić. To są więc pierwsze.

I know that white snowflakes of navy blue polish is nothing innovative. But I still like it and I have to do nails like this at least once in a season. Those are the first ones then.



15.12.2014

Wygraj zestaw płytek Bundle Monster CYO 2014

(sorry, polish only)

Mam dla Was konkurs :)
Tym razem nie będzie tak łatwo. Tym razem macie zadanie do wykonania. Mam nadzieję, że nagroda jest wystarczająco atrakcyjna, aby złapać za pędzelki, ozdoby i co tam jeszcze macie i wykonać dla mnie manicure.


14.12.2014

Haul - Skarby Syberii, Ziaja, Avon, Golden Rose.

Mój pobyt w Polsce dobiega końca. Poodbierałam przesyłki, zamowienia, odwidzielam kilka sklepów, ktore były na liście i oto co sie uzbieralo. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zabrać ze sobą. 

My visit in Poland is about to end. I picked up all my parcels, orders, visited some shops I was planning to and here is what I got. Hope I manage to get everything with me.


Na początek zamówienie ze sklepu Skarby Syberii poczynione jeszcze w październiku. Napaliłam się strasznie na te mydła i nareszcie będę mogła je wypróbować. Oby moje włosy je pokochały.


13.12.2014

Hean - 854 Sugar Indygo

Wystarczy, że przylecę do Polski od razu jakiś paznokieć mi się łamie. Za każdym razem :p
Dlatego też dzisiaj, korzystając ze słońca, które za często się nie pokazuje, pokażę wam lakier na moich wyjątkowo krótkich paznokciach. Aż się dziwnie z takimi czuję ;)

As soon as I land in Poland i just have to break a nail. Every single time :p
And since today is sunny, and that doesn't happen often here, I will show You a polish in my super short nails. I feel weird with this length ;)



11.12.2014

Delikatne złote stemple. Delicate gold stamps.

Dzisiaj mam dla Was coś bardzo delikatnego. Nie chciałam mieć dużo na paznokciach, ale chciałam dodać coś do tego lakieru Mudslide od Avonu, bo tak smutno sam wyglądał.

I have something very delicate. I didn't want to have to much on my nails this time, but I wanted to add something to this Avon Mudslide nail polish so it doesn't look so sad.



09.12.2014

Ziaja - Liście Manuka tonik zwężający pory. Manuka Tree astringent face toner.

Szał na Liście Manuki trwa. Dopadł i mnie i skusiłam się cala serie (z wyjątkiem jednego produktu), tym bardziej, że ich produkty w większości mi odpowiadają. Tonik zaczęłam używać jako pierwszy, na resztę przyjdzie kolej.

The Manuka Tree is still on top. I had to get the whole line (except one product) especially that I like Ziaja products. I started from a toner. The rest have to wait for its turn.


08.12.2014

Zestaw Avon wygrywa...

Czas na wyniki rozdania :) 
Dziękuję wszystkim za udział, niestety nagroda jest tylko jedna. Witam też nowe osoby :)

A teraz juz wyniki. Maszyna losujaca wybrala...



a Rafflecopter giveaway


Arnell - serdecznie Ci gratuluję. Czekam na maila od Ciebie do czwartku.

A dla reszty już szykuję konkurs z mega nagrodą ;)

05.12.2014

Przypominajka

Macie jeszcze nieco ponad 12 godzin, aby wziąć udział w rozdaniu :) 

Zgłosić możecie się TU poprzez formularz.


02.12.2014

Hean - 857 Sugar Coral

Ten ciągły brak słońca (w Polsce) jest trochę dobijający. Szczególnie kiedy jest tak ponuro i akurat trzeba zdobić jakieś zdjęcia. Temu lakierowi zrobiłam niemal setkę zdjęć a tylko kilka nadawało się do publikacji. Brak ostrości, przekłamane kolory, ciemno...
No to sobie ponarzekałam ;)

This constant lack of sun (in Poland) is a bit depressing. Especially when its so dark (at least in Poland) and I just have to take some photos. I took nearly a hundred of photos of this polish and only a few is good enough to be published. A lack of focus, wrong colours, too dark...
Ok, enough complaining ;)


30.11.2014

Zużycia listopada. November's empties.


Pora podsumować zużycia tego miesiąca. Nie będę się rozpisywać - przejdę od razu do rzeczy.

Time for a novembers recap. I will not write much today - will go stright to my empties.

29.11.2014

Avon - Gel Finish Mudslide

Mudslide to świetny odcień na jesień. Ciemny, nieokreślony kolor pomiędzy brązem a szarością. Czasami nabiera tez delikatnych odcieni khaki.

Mudslide is perfect fall colour. Dark, unidentified shade between brown and grey. Sometimes it catches some delicate khaki tones.


28.11.2014

Dyńki. Pumpkins.

Nie, to nie jest zaległy manicure na Halloween. To jesienne dynie, bo sezon chyba jeszcze trwa, co? 

No, it is not a delayed Halloween manicure. Those are fall pumpkins since the season is still on, isn't it?



26.11.2014

Niewidzialne róże. Invisible roses.

Kolejny manicue z serii niewidzialnych. Poprzedni był w wersji niebieskiej TU. I mi, i Wam się podobał, więc od jakiegoś czasu chciałam zrobić coś podobnego, ale w innej kolorystyce. Zatem jest i różowa. I na pewno pojawia się inne, bo świetnie się takie paznokcie nosi.

Another manicue from the invisible series. The previous one was in blue and You can check it HERE. I liked it and so did You so for quite some time I was thinking of doing something similar. Here's the pink one. I will definitely do more. I love wearing nails like that.



25.11.2014

Avon - Metallic Effect nail polish (dużo zdjęć/photo heavy)

Nie tak dawno temu w ofercie Avonu pojawiły się metaliczne lakiery. Nie wszyscy przepadają za takim wykończeniem na paznokciach, w tym i ja (są jednak pewne wyjątki). Ale... miałam okazję wcześniej widzieć je w roli lakierów do stempli. Od razu zamówiłam wszystkie 5 kolorów. 
Od jakiegoś czasu też ciągle pojawiają się w postach ze zdobieniami stemepelkowymi. Przyszła pora napisać o nich coś więcej i pokazać dokładnie kolory, bo wiem, że wiele z Was jest nimi zainteresowana.

Not so long ago Avon launched metallic ail polish to their catalog offer. Not everyone likes this kind of finish and I am one of them (with some small exceptions). But... I had the chance to see them earlier as a stamping polishes. Straight away I ordered all 5 colours. 
Also from a while I keep showing them in my stamping nail art. Time to say something more about the and show all the colours, since I know some of You are very interested in them.

24.11.2014

Hean - 855 Sugar Violet

Dzisiaj mam dla Was lakier-niespodziankę. Chciałam go pokazać wcześniej, ale deszcz postanowił padać przez 4 dni jak na złość. To już 4 lakier z serii Sugar Crystals. Poprzednie: Jeansowy, Zielony i Czerwony.

I have a polish-surprise for You today. I wanted to show it earlier, but it just had to rain for 4 days. It is a fours polish from Hean's Sugar Crystals line. The previous ones: Jeans, Green and Red.


22.11.2014

Bundle Monster - Create Your Own 2014 stamping plate collection.

Pora pokazać nową kolekcję płytek Bundle Monster, która została wprowadzona do sprzedaży kilka tygodni temu. A kolekcja jest wyjątkowa, bo stworzona przez nas - fanki stempli :)
Jakoś wiosną Bundle Monster zapowiedziało konkurs na wzorki do nowej kolekcji Create Your Own. Każdy mógł wziąć udział - wystarczyło wymyślić wzór, narysować go i przesłać do BM.
Następnie należało uzbroić się w cierpliwość. Czy nasz wzorek został wybrany czekałyśmy aż do jesieni. Nie uwierzycie jaka była moja radość, gdy zobaczyłam, że aż 2 wzory (z 10, które wysłałam) będą na płytkach!

Time to show You the newest Bundle Monster stamping plate collection that was launched few weeks ago. And the collection is very special, because it was created by us - stamping fans :)
I must have been early spring that Bundle Monster announced a competition for images to the new Create Your Own 2014 set. Everyone could participate. All You had to do is think of some cool design, draw it and send it to BM.
The You had to be very patient, because if our pattern was chosen or not, we had to wait till fall. You cannot imagine how happy I was when I saw 2 designs (out of 10 I set) on the plates!




21.11.2014

Liskowy tydzień. Foxy week.

The Cieniu ogłosiła bardzo fajny tydzień - Jesienny Tydzień z Lisami [klik]. Bo dlaczego nie? :p I tak się złożyło, ze dwa dni temu dotarła do mnie płytka z listem. Cóż za zbieg okoliczności ;)

The Cieniu decided to start a very cool week - Autumn Week with Foxes [click]. Just cause :p And two days ago I received in mail my first fox on a stamping plate. Inst that a cool coincidence :)


20.11.2014

Holo kwiatki. Holo flowers.

Wczoraj przy okazji posta z płytkami [klik] wspominałam, że niektóre już zdążyłam wypróbować. Oto jedna z nich w akcji. 

Yesterday in a stamping plate post [click] I mentioned that I already tried few of them. This is the first one in action.


19.11.2014

Born Pretty - BP 7-25 stamping plates

Nie tak dawno temu w sklepie Born Pretty Store pojawiły się ich własne, nowe płytki do stempli. Gdy tylko weszły do sprzedaży, były w bardzo fajnej promocji po 0,99$. Wiecie, że kocham stemple... wiec spodziewacie się już pewnie co zrobiłam.
Zamówiłam je wszystkie ;)

Not so long ago Born Pretty Store released their own, new stamping plates. As soon as they were on sale they had a very cool price 0,99$. You know I love stamping... and You might gues what I did.
I ordered them all ;)



18.11.2014

Mikołajkowe rozdanie z Avonem :)

(sorry, Polish only)

Niespodzianka :) 
Mam dla Was bardzo kolorowe rozdanie. Zapowiadałam je jakiś czas temu już i nareszcie jest. Do wygrania są kolorowe kosmetyki do makijażu. Jeśli wiec lubicie szaleć, zapraszam :)


17.11.2014

Born Pretty - holo polish 11.

Z jesienną pogodą to jak zabawa w chowanego. Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby uchwycić trochę słońca i zrobić dobre zdjęcia holosiom.

Autumn weather is like a hide and seek game. You have to really stretch hard to catch some sun to make some good photos of holo polishes.


16.11.2014

Piękna złota jesień. Beautifull golden fall.

Mam dzisiaj dla Was coś jesiennego i coś bardzo w moim stylu. Uwielbiam wszystkie 3 lakiery użyte do tego mani i płytkę też. I bardzo jestem zadowolona z tego, jak wszystko do siebie pasuje.

I have some thing for fall and something very much my style. I love all the three nail polishes I used for this mani and the stapling plate too. And I am very happy they way it all fits.



15.11.2014

Cliché, Cliché, Cliché :)

Dzisiaj będzie post chwalipięcki, bo radość mnie rozpiera i powstrzymać się nie mogę :p

Today I will brag. I am bursting with joy and I cannot stop myself :p



14.11.2014

Hean - 858 Sugar Red.

Czerwień wysuwa się na prowadzenie :) 
Na początku zauroczył mnie jeansowy granat [Sugar Jeans], ale gdy przyjrzałam się bliżej czerwieni i nałożyłam ją na paznokcie... co za lakier!

The red is taking a lead :)
In the beginning I though the navy blue is the one [Sugar Jeans], but as soon I had a closer too at the red and I applied it on my nails... what a polish!


13.11.2014

OPI - Suzi Has a Swede Tooth.

Różowy słodziaszek :) I w dodatku nosi nazwę po moim kocie - Suzi ;) hihihi
Powinnam zrobić kocią sesje, ale wredota się nie daje tak łatwo.

Pink cutie :) And it has my kitty name - Suzi ;) hihihi
I should make a photo shoot with her but she wont let me.


12.11.2014

Płytka idealna :) A perfect stamping plate :)

Dzisiejszy manicure jest jednocześnie recenzją płytki, która w końcu do mnie doszła po ponad 2 miesiącach oczekiwania. No i co ja mam Wam powiedzieć...
Jestem w niej totalnie zakochana! Spodobała mi się gdy tylko pojawiła się w sprzedaży i zdecydowanie warto było tyle czekać. I proszę nie myślcie, że pisze tak dlatego, że otrzymałam ją za darmo. I tak bym ją kupiła i recenzja byłaby taka sama :) Z reszta popatrzcie na zdjęcia.

Today's manicure is also a stamping plate review that finally arrived after over 2 month of waiting. And what can I tell You..
I am totally in love with it! I liked it as soon as it was available on sale and it was definitely worth waiting for. And please done think that I am writing that because I got it for a review. I would buy it anyway and I would write the same thing. Just have a look at the photos.


11.11.2014

Avon - SuperShock gel eyeliner.

Dziwna sprawa z tymi kredkami. Pojawiają się w katalogu, a potem znikają na kilka miesięcy. Chciałam Wam je pokazać już jakiś czas temu, ale nie mogłam ich się doszukać, wiec nie widziałam sensu, skoro i tak ich nie kupicie. Ale mam dobra wiadomość: kredki ponownie będą dostępne w katalogu 17 i 1, czyli w grudniu i na początku stycznia.

Weird thing with those eyeliners. They show up in a catalog and then disappear for moths. I wanted to show them to You a while back, but I couldn't find them, so I didn't see the point since You cannot buy them anyway. But I have a good news: they will be available again (at least in Poland) in catalog 17 and 1, which means in December and beginning of January.



10.11.2014

Błyszczący piasek i nowe płytki. Shiny sand polish and new plates.

Niektóre piaskowe lakiery aż proszą się o odrobinę top coatu. Tak było własnie w przypadku Sugar Green od Hean. Prosił się niemiłosiernie, aż się doprosił :p Trochę go przyozdobiłam i zobaczcie jakie cudo z niego wyszło.

Some sand polishes are asking for some top coat. That's how it was with this Sugar Green from Hean one. It was begging terribly :p I decorated it a bit and have a look what a gorgeous side it shown.


09.11.2014

Wrześniowo-październikowe zdobienia. September-October nail art.


Wydanie specjalne zdobień, bo z 2 miesięcy. We wrześniu pokazałam Wam tylko 2, wiec nie było sensu pisać osobnego posta. Połączyłam wszystko w jedno i oto jest ich aż 9 :)
Zapraszam do oglądania. 
Tytuły są podlinkowane, wiec jeśli chcecie dowiedzieć się więcej wystarczy kliknąć.

A special edition of monthly nail art, because it's from 2 months. In September I showed You only 2, so there was no point writing a separate post. I combined those two month together and now there is 9 of them :)
Have a look.
The titles are linked, so if You wanna find out more just click on it.

Zużycia października. November's empties.


Nie mogłam się zabrać za tego posta. Po pierwsze, mam tyle pięknych lakierów do pokazania, że nie miałam gdzie go wcisnąć.  A po drugie jak patrzę na ta górę pustych opakowań to odechciewa mi się pisania :p
Z okazji dzisiejszej niedzieli mm dla Was dwa posty podsumowujące :) Cieszycie się?

I just couldn't start writing this post. Firstly, I have so many pretty nail polishes to show You that I didn't have where to fit it. And secondly when I look at that pink of empty boxes I don't feel like writing :p
And because today is Sunday I will have two summary posts for You. Are You happy?

08.11.2014

Hean - 853 Sugar Green.

Oto i kolejny lakier z serii Sugar Crystals. Pytałam Was, który chcecie zobaczyć jako następny i większość z Was wytypowała to zielone cudo :). 

Here is the next polish from the Sugar Crystals line. I was asking You which one do You wanna see next, and most of You picked this green beauty :).  



07.11.2014

Jeans nails.

Pamiętacie granatowy piasek Hean? Już wyciągałam do niego stempelek, aż mnie oświeciło. Jeans! 
Czasami tak jest, że nazwa lakieru sama podsuwa pomysły :)
Nareszcie mogę odfajkować jeansowe zdobienie z listy.

Remember navy blue sand polish  from Hean? I was already taking my stamping plates out while it ht me. Jeans! Sometimes the nail polish name gives the ideas :)
I can finally take jeans nails out from my to do list.


06.11.2014

Chaos & Crocodiles - Wheeze The Juice

Te z Was, które śledzą mnie na FB miały okazje zobaczyć jaka cudna i słodka paczuszka przyszła do mnie prosto z hAmeryki. A w niej było to cudo, które udało mi się wygrać w rozdaniu u Peachy Polish :)

Those of You that follow me on FB had a chance to see what a lovely and sweet mail I got from States. And in that mail was this little gorgeous thing that I won in a Peachy Polish giveaway.


Avon - Planet Spa peeling enzymatyczny.

Zazwyczaj nie sięgam po peelingi enzymatyczne. Lubię mocne skrobaki i moja mieszana cera też lepiej na nie reaguje. Ale chciałam Wam opowiedzieć o tym peelingu, który stosunkowo niedawno pojawił się w ofercie Avonu. Powinien on zaciekawić osoby z bardziej delikatną cerą niż moja.

I usually don't pick gommage mask/peelings. I like strong scrubs and my combines skin likes them too. But I wanted to tell about this product that is fairly new in Avon. It might be interesting for those with more delicate skin than mine.

05.11.2014

Hean - 851 Sugar Jeans.

Wczoraj doszła do mnie paczuszka z najnowszą kolekcją lakierów Hean Sugar Crystals, a już dzisiaj mam dla Was pierwsze swatche :p Nie mogłam się powstrzymać. Zmylam co miałam na paznokciach i od razu chwyciłam za ten odcień. Spodobał mi się gdy tylko zobaczyłam zdjęcia promocyjne.

Only yesterday I received a parcel with the newest Hean nail polish collection Sugar Crystals and today I have the first swatch for You. Just couldn't resist. I removed what I had on my nails and I grabbed this colour here.



04.11.2014

Essence - 117 I'm so very.

Obawiam się, że ten lakier nie jest już dostępny, bo o ile dobrze pamiętam, to wygrzebałam go z jakiegoś koszyka za 1 euro. Ale jeśli się mylę, to mnie poprawcie.

I am afraid this polish is no longer available. As far as I remember I dug it our from some basket for 1 euro. But if I am wrong, please correct me.



03.11.2014

Avon - Gel Finish Sheer Love.

No nareszcie coś jaśniejszego. Musze chwilkę odpocząć od ciemnych lakierów. Ale tylko chwilkę :p
Padło na lakier Gel Finish z Avonu, bo jeszcze go Wam nie pokazywałam. 

Finally something lighter. I need to rest a bit from all the dark polishes. But just a little bit :p
I chose this Gel Finish one from Avon since I didn't show it to You yet.



02.11.2014

Ponowne wyniki. Results one more time.


Pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby wylosowana 
osoba nie zgłosiła się po nagrodę. 
Niestety dłużej czekać nie mogę. Losuję więc po raz drugi.


For the first time a winner of the giveaway didn't claim the price. I cannot wait any longer. I will draw the winner again..

Ta dam....

a Rafflecopter giveaway

Serdecznie gratuluje :) Mam nadzieje, że zgłosisz się po odbiór ;)
Czekam zatem do środy na adres do wysyłki.

Congratulations :) I hope that You will claim the price ;)
I will be waiting for You home address until Wednesday.


31.10.2014

Październikowy haul. October's haul.

Gdzie nie spojrzę, tam Halloween. Sama tego święta nie obchodzę... nawet na paznokciach ma róż :p. I dlatego u mnie dzisiaj będzie podsumowanie zakupów z mijającego miesiąca. 

Wherever I look I see Halloween. I do not celebrate it myself... even on my nails I have pink polish :p And that's why I will show You today my monthly haul. 

30.10.2014

Pink October manicure II

Wczoraj był pierwszy, a dzisiaj pokażę Wam drugi manicure z różową wstążeczką. Tym razem coś prostszego, lżejszego i bez stempli :)

Yesterday I showed You the first one and today is the second Pink Ribbon manicure. Something simpler this time, lighter and no stamps :)



29.10.2014

Pilniczki wędrują do.... Nail files go to....

Zakończyło się rozdanie, w którym do wygrania był zestaw szklanych pilniczków. Wszystkim dziękuję za wzięcie udziału oraz witam serdecznie nowe osoby :)

The giveaway with glass nail files has ended. Thank You all for participation and hello to all new followers :)


Maszyna losująca wybrała...

Drawing machine chose...


a Rafflecopter giveaway


Serdecznie gratuluję! :) Mam nadziejęże będziesz z nich tak samo zadowolona jak ja.
Teraz czekam na wiadomość od Ciebie z adresem do wysyłki do soboty.

Congrats! :) I hope You will be as happy with them as I am.
I will be waiting for an email from You until Saturday.