Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.12.2013

Zakupy z DDD. Free delivery day haul.

Przyszła do mnie ostatnia paczuszka zamówiona w Dniu Darmowej Dostawy
Ale to nie jedyny haul, jaki pokaże się w tym miesiącu ;)

I received the last parcel I ordered on the Free Delivery Day
But it is not the only haul I will show You this month ;) 



Nareszcie mam swoje holograficzne lakier Colour Alike... Na moje nieszczęście firma ma nowe odcienie...

I finally got my Colour Alike holographic polishes.... But now they have some more new shades... darn...

- 495 Maltanka
- 496 Bamberka
- 499 Stary Browar
- 498 Pyrka
- Typografia A
- 490 Drachetka



Dwa lakiery Essie przyleciały z ezebra.pl.
Two Essie nail polishes came from ezebra.pl.

- 95 Sweet Talker
- 240 We're in it together



I na koniec pokusiłam się o kilka wosków z goodies.pl. Większość bardzo świąteczna. Ponownie zamówiłam Black Cherry - uwielbiam go! 

And last but not least, I ordered a few Yankee Candle tarts from goodies.pl. Most of the are holiday scents. I got Black cherry again - I love this one! 

- Black Cherry
- Kitchen Spice
- Christmas Memories
- Waikiki Melon
- Christmas Cookie
- Christmas Eve
- Mandarin Cranberry
- Bahama Breeze

A jak tam u was zamówienia z DDD?

24 komentarze:

  1. Ładnie zaszalałaś, ja kupiłam tylko Yankee Candle - ale za to moje pierwsze, więc przeżywam ;p zwłaszcza, że przyszedł inny zapach niż chciałam i wszyscy śmieją się, że wydałam 50 zł na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczeście odpuscilam sobie w tym roku DDD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są genialne! A Essie mają piękne delikatne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Yankee bym Ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy - ależ lakierów - ciekawi mnie ile ich na dzień dzisiejszy posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo.... wole nie liczyc..
      Kiedyś je sprzedam i kupię samochód :p

      Usuń
  6. świetne produkty i fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja woski, paletkę sleek, kessę, savon noir i inne cuda... a dzień po zamówieniu dowiedziałam się że od Nowego Roku tracę pracę. gdybym wiedziała wcześniej nie kupiłabym nic...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kusicie tymi woskami, kusicie...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :) ja na nic się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdraszczam holosiów :D Essie też są ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Woski z YC kuszą, oj kuszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku nie szalałam na DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile wosków! *_*
    Z nowej kolekcji Colour Alike polecam Ci 503 o w bombkę! (zgadnij kto wymyślił tą piękną nazwę?? ;D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty? :D
      Gratuluję! Czekam zatem aż pojawi się u Ciebie :)

      Usuń
  14. same piękności! Ja kupiłam dwie Modles own i zrobiłam małe zamówienie w Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też muszę sobie za zamówić woski, bo mi się mi się powoli kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne odcienie, już podoba mi się czerwień czy to bordo

    OdpowiedzUsuń
  17. ilez wspanialosci! Gratuluje zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zamówiłam te holoski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zamówiłam tylko podkładzik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki ładny ten błękitny Essie :) i woski <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Udane zakupy:) Czekam na zdjęcia 'pyrki' i 'drachetki' na blogu.

    OdpowiedzUsuń